ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/5/2009
Πρώτη επαφή
Ανανεωμένο Renault Clio RS
Έτοιμο για ειδικές!
Διαβάστηκε από 2200 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/5/2009
Το ανανεωμένο Clio RS είναι προσανατολισμένο να αντεπεξέρχεται στις πιο απαιτητικές διαδρομές.
Η ανανέωση του μικρού γαλλικού δεν αφορά μόνο στις "συμβατικές" εκδόσεις του, αλλά και στην κορυφαία του, δηλαδή στην Clio Renault Sport (RS), την οποία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε σε πίστα στην πόλη Braga της Πορτογαλίας.
Το εσωτερικό του Clio RS φέρει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που σε κάνουν να καταλαβαίνεις, ότι δεν πρόκειται για μια συμβατική έκδοση.
Το δρόμο της ανανέωσης ακολούθησε και το Clio RS, όπου οι μεγαλύτερες σχεδιαστικές διαφορές εντοπίζονται στο εμπρόσθιο τμήμα. Πιο αναλυτικά, η πιο δυνατή έκδοση του γαλλικού μοντέλου διαθέτει όλα τα εξωτερικά νέα στοιχεία των υπολοίπων εκδόσεων, με τη διαφορά ότι στο εμπρός τμήμα βρίσκουμε διαφορετική μάσκα, που χαρακτηρίζεται από μια κυματοειδή γραμμή στο κάτω μέρος. Στο πίσω τμήμα συναντούμε τις δύο απολήξεις της εξάτμισης (δεξιά και αριστερά), ενώ το αγωνιστικό σκηνικό συμπληρώνεται από το διαχύτη. Χάρη σε αυτό, ο αέρας που διατρέχει το αυτοκίνητο είναι διαχειριζόμενος με τέτοιον τρόπο, ώστε να βελτιστοποιείται η ευστάθεια του αυτοκινήτου. Όσον αφορά στις εκδόσεις του RS, θα παράγεται σε δύο αμαξώματα, στα Sport και Cup. Εδώ θα πρέπει να σημειώσουμε, ότι η Cup, που αποτελεί την πιο "αγωνιστική" έκδοση του μοντέλου (με σχεδιαστικές διαφορές, αλλά και 36 κιλά ελαφρύτερη), δε θα εισαχθεί στην Ελλάδα. Τέλος η Renault συνεχίζει να επιμένει στο ατμοσφαιρικό σύνολο των 2,0 λίτρων, που αποδίδει 203 ίππους, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο μικρό μοντέλο, ενώ συνεργάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο.
Ο εξοπλισμός του RS
To ανανεωμένο Clio RS θα φέρει στάνταρ στον εξοπλισμό του -επιπλέον της έκδοσης GT- σύστημα ελέγχου ευστάθειας (ESP), ράδιο-CD με MP3 και Bluetooth, ζάντες 17΄΄, δαγκάνες φρένων στο χρώμα του αλουμινίου, πλευρικούς-κεντρικούς αεραγωγούς, την κεντρική κονσόλα σε χρώμα ανθρακί και τέλος, δερμάτινο τιμόνι RS με κίτρινη ραφή.
Οδική συμπεριφορά - Προσανατολισμένο στην οδηγική ευχαρίστηση. Το ανανεωμένο Clio RS δείχνει -και είναι- προσανατολισμένο να αντεπεξέρχεται στις πιο απαιτητικές διαδρομές. Από την επαφή που είχαμε με το αυτοκίνητο εντός πίστας, έδειξε -όπως και το υπάρχον μοντέλο- ότι οι στροφές και τα κλειστά κομμάτια αποτελούν την αποστολή του. Τα οποιαδήποτε φαινόμενα υποστροφής έρχονται κάτω από πολλή πίεση, ενώ οι αντιδράσεις του αυτοκινήτου είναι εξαιρετικά ομαλές, ακόμη και με άφημα του γκαζιού πάνω σε στροφές. Εδώ θα πρέπει να προσθέσουμε, ότι στο μοντέλο υπάρχει πλέον ηχητική προειδοποίηση, στις περιπτώσεις όπου οι στροφές του κινητήρα επιτάσσουν αλλαγή ταχύτητας. Τέλος, το τιμόνι και τα φρένα (4πίστονες δαγκάνες Brebo εμπρός) εντυπωσιάζουν με την απόδοσή τους για την κατηγορία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Έκδοση2,0 RS
Κυβισμός (κ.εκ.)1.998
Κύλινδροι4
Βαλβίδες16
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)203/7.100
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)215/5.400
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)6,9
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)225
Καταν.(λτ./100 χλμ.)8,2
Εκπομπές C02 (γρ./χλμ.)195
Βάρος (κιλά)1.240
*Εργοστασιακές μετρήσεις