Διαβάστηκε από 12880αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/6/2009
Το κορυφαίο Focus και παράλληλα το δυνατότερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής ήρθε και στη χώρα μας...
Έχοντας νωπές ακόμα τις αναμνήσεις από την παρουσίασή του επί γαλλικού εδάφους, το πράσινο RS βάλθηκε να μας εξιτάρει και στην απαιτητική πίστα των
Σερρών, αποδεικνύοντας ότι τίποτα δεν είναι τυχαίο πάνω του.
Το κορυφαίο Focus και παράλληλα το δυνατότερο προσθιοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής ήρθε και στη χώρα μας, για να πάρουμε μια δεύτερη γεύση από τις δυνατότητές του σε συνθήκες πίστας. Το Focus RS, έχοντας εκπλήξει με την οδική του συμπεριφορά στην προ μηνών συμβίωση μαζί του στους πολύ καλούς δρόμους της Ν. Γαλλίας, ξεκινά τις πωλήσεις στη χώρα μας, αφού πρώτα πάρουμε μια νέα...δόση από την εικόνα του σε ένα από τα βασικότερα πεδία δράσης του, στην πίστα.
Εμφάνιση: "Καρφώνεσαι" πάνω του…
Είναι αδύνατον να μην κολλήσεις πάνω στο RS την πρώτη φορά που θα το αντικρίσεις. Η επιθετική έως και κραυγαλέα του εμφάνιση έχει γίνει αυτοσκοπός, παρουσιάζοντας έτσι το γενικότερο ξεχωριστό του χαρακτήρα. Το βασικότερο στοιχείο όμως στην σχεδίαση του RS είναι ότι, παρά τις μεγάλες αλλαγές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Focus, καταφέρνει και δείχνει τη σχέση του με εκείνες. Η τεράστια εισαγωγή του προφυλακτήρα στο εμπρός μέρος σε μαύρη γυαλιστερή απόχρωση, τα βράγχια στο μυώδες καπό, τα φουσκωμένα φτερά που φιλοξενούν αεραγωγούς, η υπερμεγέθης αεροτομή και ο εντυπωσιακός διαχύτης, που φιλοξενεί τις δύο μπούκες της εξάτμισης στο πίσω μέρος, κάλλιστα θα μπορούσαν να αποτελούν στοιχεία ενός αγωνιστικού αυτοκινήτου με ασφάλτινες ρυθμίσεις.
Η εντυπωσιακή εικόνα του RS εντείνεται τόσο από το unique πράσινο (Ultimate green) χρώμα του, τις 19 ιντσών ζάντες που φιλοξενούν (με ειδική σχεδίαση για εκείνο) και τα ελαστικά της Continental (SportContact 3), διάστασης 235/35.
H ιστορία επαναλαμβάνεται
Ήταν Φεβρουάριος του 2003, όταν τα πρώτα 3 μπλε Focus RS Mk1 πάτησαν τους τροχούς τους στην πίστα των Σερρών, για να βγάλουν μάτια με τις πιστάδικες δυνατότητές τους. Έξι χρόνια και 3 μήνες πέρασαν και αν και το νέο RS άλλαξε… χρώμα και τεχνικά χαρακτηριστικά, απέδειξε, ότι τιμά επάξια το λογότυπό του, παρά τους 305 ίππους που μεταδίδονται και πάλι στους εμπρός τροχούς. Το Focus RS παράχθηκε σε 4.500 μονάδες και κόστιζε τότε 34.146 ευρώ στην ελληνική αγορά, ενώ εφοδιαζόταν με 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 215 ίππων.
Στρατηγικής σημασίας
Με τιμή που ξεκινά από τα 35.095 ευρώ (υπολογίστε 1.200 ευρώ επιπλέον για το μοναδικό χρώμα ultimate green) και με τις αιτήσεις εκδήλωσης ενδιαφέροντος στις αντιπροσωπείες να έχουν ξεπεράσει κατά πολύ τις 104 μονάδες, που θα εισαχθούν μέσα στο 2009 στη χώρα μας, αντιλαμβάνεται κανείς ότι αντίστοιχοι θα είναι οι τυχεροί ιδιοκτήτες. Το βασικό στο RS είναι ότι τιμά το λογότυπο που φέρει και ως γνήσιος γόνος του τμήματος Team RS, δε θα δυσκολευτεί να πάρει τη θέση του στο "πάνθεον" των αυτοκινήτων που έγραψαν ιστορία, λαμβάνοντας έτσι διαφορετική "εμπορική" σημασία.