ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/6/2009
Πρώτη επαφή
Εκ γενετής ντοπαRιSμένο
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 12880 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/6/2009
Ισχυρός και ταιριαστός με το χαρακτήρα του RS
Ο 5κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας προέρχεται από το ST και έχει εξελιχθεί περαιτέρω, για να ανταποκρίνεται στη νέα ιπποδύναμη των 305 ίππων. Το μπλοκ έχει ενισχυθεί και ενσωματώνει νέα σφυρήλατα πιστόνια και εκκεντροφόρους, ενώ και το κιβώτιο -αν και ίδιο σε κλιμάκωση με του ST- διαθέτει ειδική κατεργασία γραναζιών για καλύτερο κούμπωμα και αντοχή. Ο 2,5 λίτρων Duratec είναι γραμμικός στην απόδοσή του και τα 440 Νm ροπής του αποδίδονται από τις 2.300 έως τις 4.500 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας πολύ καλό τράβηγμα. Η μεγαλύτερη τουρμπίνα -σε σχέση με του ST (Βorg Warner K16 με πίεση υπερπλήρωσης 1,4 bar)- προσφέρει δύναμη μέχρι και ψηλά στον κόφτη, ενώ διαθέτει και νέο μεγαλύτερο intercooler. O ήχος του κινητήρα που περνάει στο εσωτερικό ηθελημένα μέσω του Sound Symposer, της βαλβίδας ανακούφισης και της εξάτμισης, συμπληρώνει το "αγωνιστικό" προφίλ του RS.

 
 Νέο Ford Focus RS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά