ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/6/2009
Πρώτη επαφή
Εκ γενετής ντοπαRιSμένο
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 12880 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/6/2009
Με αγωνιστικό προφίλ
Το πρώτο σοκ από την οδήγηση του RS επήλθε μετά τη δοκιμή του στους καλούς δρόμους της Γαλλίας. Εκεί το προσθιοκίνητο RS έδωσε με τον καλύτερο τρόπο τα διαπιστευτήρια του μελετημένου του στησίματος, βγάζοντας κάθε έναν από τους 305 ίππους του ιδανικά στο δρόμο. Βασιζόμενη στο Focus ST, η Team RS έβγαλε τον καλύτερό της εαυτό, έτσι ώστε το Focus RS να αποκτήσει έναν ιδιαίτερο οδηγικό χαρακτήρα, αλλά χωρίς να γίνει ένα απόλυτο και δύσκολο στην οδήγηση χάτσμπακ. Προς την κατεύθυνση αυτή στοχεύουν όλες οι διαφορές στο στήσιμο του αυτοκινήτου (αύξηση των μετατροχίων κατά 51 και 56 χλστ., παχύτερες αντιστρεπτικές κατά 2,5 και 3 χλστ. και νέα αμορτισέρ-ελατήρια κατά 25% και 15% πιο σκληρά, αντίστοιχα για τον εμπρός και πίσω άξονα), αλλά και τα νέα επιμέρους στοιχεία, όπως είναι το καινοτόμο σύστημα εμπρός ανάρτησης με την ονομασία "RevoKnuckle", το μπλοκέ διαφορικό 6 γραναζίων της Quaife και η μελετημένη αεροδυναμική του αμαξώματος, ώστε να εξασφαλιστεί μηδενική άντωση στον πίσω άξονα. Αποτέλεσμα όλων αυτών ήταν η τετρακίνηση να μείνει στα χαρτιά της εταιρείας (αφού είχε μελετηθεί και κρίθηκε άσκοπη η χρησιμότητά της), με το αυτοκίνητο να εκπλήσσει με την οδική του συμπεριφορά. Στην πίστα των Σερρών το RS έδειξε ότι δε δυσκολεύεται να κινηθεί πολύ γρήγορα, ενώ, όποτε του ζητήθηκε, απέδειξε πόσο παιχνιδιάρικο αλλά παράλληλα και προβλέψιμο είναι με το ελεγχόμενο πίσω μέρος. Το σύστημα διεύθυνσης προσφέρει εξαιρετικό turn in και αρκεί μια ελαφρά μείωση στην πίεση του γκαζιού και κλείσιμο της πορείας με το τιμόνι, για να δουλέψουν τα υπόλοιπα μέρη της ανάρτησης και το μπλοκέ να σε βγάλει από τη στροφή ιδανικά. Τα φρένα στέκονται και εκείνα στο ύψος των περιστάσεων, ακινητοποιώντας άμεσα και ικανοποιητικά το αμάξωμα.
Εκτός από γρήγορο, το RS είναι και ιδιαίτερα παιχνιδιάρικο, εφ' όσον του ζητηθεί. Η σταθερότητα που επιδεικνύει σε γρήγορους ρυθμούς είναι παροιμιώδης, ενώ άλλο ένα θετικό στοιχείο της οδικής του συμπεριφοράς είναι η πολύ καλή λειτουργία της σφιχτής ανάρτησης.

Το σύστημα RevoKnuckle στην εμπρός ανάρτηση είναι ένα σύστημα που προσομοιώνει τη διάταξη διπλών ψαλιδιών σε γόνατο τύπου ΜακΦέρσον. Αυτό το σύστημα έχει την ιδιότητα να διατηρεί τη γωνία του τροχού (καμπέρ) παράλληλη σταθερά με του βασιλικού πίρου σε όλες τις συνθήκες.

 
 Νέο Ford Focus RS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά
Εσωτερικό - Χώροι
Κινητήρας
Τεχνικά χαρακτηριστικά