ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/6/2009
Αφιέρωμα
Παίζουν με την ασφάλειά μας στα δημόσια ΚΤEO!
Μας έκοψε το ιδιωτικό αλλά μας πέρασε το δημόσιο
Διαβάστηκε από 12767 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Την επόμενη μέρα και με το ίδιο αυτοκίνητο επισκεφτήκαμε το δημόσιο ΚΤΕΟ, το οποίο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά μας απέδειξε ότι διαθέτει καθαρά "διακοσμητικό" ρόλο. Πριν παρουσιαστούμε στο προκαθορισμένο ραντεβού μας, φροντίσαμε να προκαλέσουμε στο αυτοκίνητο -που ήδη είχε αποτύχει στον έλεγχο του ιδιωτικού ΚΤΕΟ την προηγούμενη ημέρα- μερικές επιπλέον εξόφθαλμες βλάβες, μήπως και κεντρίσουμε το ενδιαφέρον των ελεγκτών… Μάταια, όμως, όπως αποδείχθηκε. Το αυτοκίνητο πέρασε επιτυχώς. Πιο αναλυτικά, εκτός των βλαβών που ούτως ή άλλως διέθετε το αυτοκίνητο, προχωρήσαμε στις εξής "εργασίες":
• Αποσυνδέσαμε το εμπρός δεξί φανάρι εντελώς
• Απενεργοποιήσαμε τους καθαριστήρες
• Ξεφουσκώσαμε τη ρεζέρβα
• Θέσαμε εκτός λειτουργίας τις εμπρός ζώνες ασφαλείας
• Βγάλαμε το φως της πίσω πινακίδας
• Αφαιρέσαμε τελείως το ληγμένο πυροσβεστήρα και το ακατάλληλο φαρμακείο
Αποσυνδέσαμε το εμπρός δεξί φανάρι. Βλάβη η οποία δε βρέθηκε, αφού τα φώτα δεν ελέγχθηκαν καθόλου.
Η ρεζέρβα του αυτοκινήτου είχε ξεφουσκώσει εντελώς, με αποτέλεσμα η χρήση της να είναι αδύνατη σε περίπτωση ανάγκης.
Οι καθαριστήρες του αυτοκινήτου ήταν εκτός λειτουργίας.
Η χρήση των ζωνών ασφαλείας ήταν αδύνατη, αφού στις υποδοχές είχαμε τοποθετήσει χαρτί. Ο υπάλληλος που υποτίθεται θα έλεγχε το αυτοκίνητο δεν το είδε, γιατί απλούστατα δεν μπήκε μέσα στο αυτοκίνητο.
Για τρίγωνο, πυροσβεστήρα και φαρμακείο δε γίνεται λόγος, αφού κανείς δεν μπήκε στον κόπο να ανοίξει το χώρο αποσκευών του αυτοκινήτου, για να διαπιστώσει ότι τα είχαμε αφαιρέσει.
Αποσυνδέσαμε το φως της πινακίδας.

 
 ΕΡΕΥΝΑ: Οι έλεγχοι ΚΤΕΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μας έκοψε το ιδιωτικό αλλά μας πέρασε το δημόσιο
Ξέφραγο αμπέλι το δημόσιο ΚΤΕΟ
Μοιράζουν πιστοποιητικά ελέγχου χωρίς μετρήσεις
Πόσο κοστίζει ο έλεγχος στα ΚΤΕΟ
Συμπέρασμα
Ο Mr. ΚΤΕΟ απαντά σε 12 ερωτήματα