ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/6/2009
Συγκριτικό Test
9 τρόποι για να αποδράσετε
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 46045 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/6/2009
Πιο σπορτίφ το Altea Freetrack και πιο ισορροπημένο το Forester
Το Altea Freetrack ξεχωρίζει και για τον αισθητά πιο σπορτίφ χαρακτήρα του στο δρόμο, ικανοποιώντας σε μεγαλύτερο βαθμό με την οδική του συμπεριφορά και το "στήσιμό" του. To εν λόγω Seat δεν κάνει αισθητή στον οδηγό την αυξημένη κατά 40 χλστ. απόσταση από το έδαφος σε σχέση με το Altea XL, αφού αυτό το γεγονός δεν επηρεάζει τη σταθερότητά του. Έτσι, στις ευθείες κινείται με περισσότερη σιγουριά από τα άλλα 8 4x4 σε υψηλές ταχύτητες, όπως ισχύει αντίστοιχα και σε μια διαδρομή με στροφές, όπου οι κλίσεις που παρουσιάζει το αμάξωμά του είναι μικρές. Επιπλέον, το Altea Freetrack διαθέτει το πιο σαφές και γρήγορο σε αίσθηση τιμόνι, όπως και το καλύτερο σε "κούμπωμα" επιλογέα ταχυτήτων, αποπνέοντας παράλληλα πιο συμπαγή αίσθηση. Ισορροπημένα χαρακτηριστικά στο δρόμο παρουσιάζει και το Forester με τη μαλακή και άνετη ανάρτηση, ενώ, παράλληλα, η μόνιμη συμμετρική τετρακίνηση εξασφαλίζει πολύ καλή πρόσφυση και "κράτημα" ακόμα και με την απενεργοποίηση του στάνταρ ηλεκτρονικού συστήματος ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (VDC). Το RAV4 είναι εύκολο στους χειρισμούς και η ανάρτησή του προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα άνεσης και καλή σταθερότητα. Επίσης, στις στροφές οι κλίσεις είναι μικρές και η μόνιμη 4κίνηση, σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου της δυναμικής συμπεριφοράς (VSC), δεν το αφήνει να γλιστρήσει. Το πιο μαλακό X-Trail εστιάζει περισσότερο στην παροχή ανέσεων, αφού η ανάρτησή του "καταπίνει" τις όποιες ανωμαλίες των δρόμων. Ωστόσο στις στροφές κάνει πιο αισθητό τον όγκο του, εκδηλώνοντας τον πιο οικογενειακό του χαρακτήρα. Το έτερο Nissan, το Qashqai, έχει αισθητά πιο σφιχτή ανάρτηση από το X-Trail, με αποτέλεσμα να είναι πιο ευχάριστο οδηγικά αλλά λιγότερο άνετο. Ασφαλή οδική συμπεριφορά εμφανίζουν με τη σειρά τους και τα Tucson και Sportage, όπως και το Grand Vitara, το οποίο παρουσιάζει πιο πολύ θόρυβο από τα διαφορικά, ενώ και τα τρία αυτά μοντέλα υπολείπονται ως προς την αίσθηση του τιμονιού από τα προαναφερθέντα 4x4. Τέλος, το Rein είναι σίγουρο στην άσφαλτο σε λογικούς ρυθμούς κίνησης, αν και το μεγαλύτερο μειονέκτημά του εντοπίζεται στο ασαφές σύστημα διεύθυνσης.
Για την υψηλότερη παρεχόμενη άνεση από τη μαλακή ανάρτηση ξεχωρίζει το Χ-Trail, στοιχείο που εκτιμάται με το παραπάνω στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους.
Το πολύ καλά στημένο στο δρόμο Altea Freetrack δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να εκμεταλλευτεί πλήρως τις δυνατότητες κινητήρα - πλαισίου.
Η συμμετρική μόνιμη τετρακίνηση εξασφαλίζει πολύ καλή πρόσφυση στο Forester, ενώ η μαλακή της ρύθμιση συμβάλλει στην παρεχόμενη άνεση.
Με ασφάλεια θα κινηθεί το RAV4 σε κάθε διαδρομή, αφού είναι σταθερό στις ευθείες και οι κλίσεις του αμαξώματός του στις στροφές είναι σχετικά μικρές.

 
 9 εκτός δρόμου με κινητήρες 2,0 λίτρων και τιμή έως 25.000 ευρώ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρες
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι -ελαστικά -Εκτός δρόμου χαρακτηριστικά
Εξοπλισμός - Τιμή- Τεχνικά χαρακτηριστικά
Συμπέρασμα