ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/7/2009
Παρουσίαση
Νέο Citroen C3
Με… παριζιάνικο αέρα
Διαβάστηκε από 2020 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/7/2009
Στην Ελλάδα το 1o 3μηνο του 2010
Η δεύτερη γενιά του C3, με την κομψή και καλλίγραμμη "σιλουέτα", παρουσιάζεται πλήρως αναβαθμισμένη, με μεγαλύτερες διαστάσεις και χώρους, καλύτερη ποιότητα και τεχνολογία και πιο φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες.
Η ώρα της αντικατάστασης έφτασε για το C3, το οποίο βρίσκεται στην αγορά εδώ και 8 χρόνια και έχει σημειώσει συνολικά περισσότερες από 2 εκατομμύρια πωλήσεις. Το εντελώς νέο C3, για το οποίο σας παρουσιάζουμε τα πρώτα στοιχεία, θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στην προσεχή Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο, ενώ θα ξεκινήσει να παράγεται το Νοέμβριο στα εργοστάσια του Aulnay και Poissy, που βρίσκονται κοντά στο Παρίσι.
Ελκυστικό, νεανικό και με πανοραμικό παρμπρίζ. Όπως στο πρώτο C3, έτσι και στο καινούργιο οι καμπύλες επιφάνειες έχουν τον πρώτο λόγο, ενώ οι ομοιότητες με το πρωτότυπο μοντέλο DS Inside είναι παραπάνω από εμφανείς. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει το εμπρός τμήμα του αμαξώματος του νέου μικρού μοντέλου της Citroen, όπου κυριαρχούν τα καμπυλόγραμμα φωτιστικά σώματα, η μεγάλη τραπεζοειδής εισαγωγή του αέρα στον προφυλακτήρα και τα έντονα νεύρα στο καπό. Παράλληλα, σημείο αναφοράς αποτελεί το μεγάλο πανοραμικό παρμπρίζ (κατά πάσα πιθανότητα προαιρετικό στοιχείο εξοπλισμού), το οποίο προσφέρει περισσότερη ορατότητα στους επιβάτες και φωτεινότητα στο εσωτερικό. Κοιτώντας από το πλάι το νέο C3, θυμίζει το υπάρχον μοντέλο όσον αφορά στο σχήμα της οροφής και των παραθύρων, ωστόσο πίσω τα τριγωνικά φανάρια αντικαταστάθηκαν από μεγαλύτερα, με πιο ιδιαίτερο σχήμα. Εκτός από την εμφάνιση, αλλαγές υπάρχουν και στις διαστάσεις, αφού το νέο μικρό Citroen με μήκος 3,94 μ. και πλάτος 1,71 μ. είναι μακρύτερο και πλατύτερο από το πρώτο C3 κατά 90 και 43 χλστ., αντίστοιχα. Για το μεταξόνιο δεν υπάρχει μέχρι στιγμής καμία αναφορά, αν και δεδομένου του γεγονότος ότι θα βασίζεται στην πλατφόρμα του C3 Picasso (η οποία προέρχεται από το Peugeot 207), θα είναι και αυτό αυξημένο προς όφελος των χώρων και της οδικής συμπεριφοράς.
Με σύγχρονα μέσα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Έμφαση έχει δοθεί και στον τομέα της τεχνολογίας, μέσω της χρήσης όλων των σύγχρονων συστημάτων ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Έτσι, το νέο C3 θα εφοδιάζεται με RD4 mp3 ηχοσύστημα, θύρες USB και iPod, με Bluetooth, hands free, εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης και ηχεία με απόδοση υψηλής ποιότητας.
Πιο "καθαροί" κινητήρες με δεύτερης γενιάς Stop & Start. Για τα μηχανικά σύνολα που θα αναλαμβάνουν την κίνηση του καινούργιου C3 δεν έχουν δοθεί ακόμα στη δημοσιότητα πολλά στοιχεία, ωστόσο γίνεται αναφορά για περιορισμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Κάτι στο οποίο έχουν συμβάλλει με τη σειρά τους ο χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής του αμαξώματος (Cx: 0,30) και η διατήρηση του βάρους του στα επίπεδα του υπάρχοντος C3, παρά την αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων. Σύμφωνα με τη Citroen, με το λανσάρισμα του μοντέλου θα υπάρχει έκδοση ντίζελ 90 ίππων με 99 γρ./χλμ. εκπομπές CO2, ενώ το 2011 θα κάνουν την εμφάνισή τους νέοι κινητήρες, σε συνδυασμό με δεύτερης γενιάς σύστημα Stop & Start. Επίσης θα προσφέρονται 5τάχυτα και 6τάχυτα αυτόματα κιβώτια με μοτέρ πετρελαίου, καθώς και νέας γενιάς 3κύλινδρα μηχανικά σύνολα, με λιγότερες από 100 γρ./χλμ. εκπομπές CO2. Ωστόσο θεωρούμε ότι από την γκάμα των κινητήρων βενζίνης δε θα λείπουν αυτοί των 1,4 και 1,6 λτ., με ισχύ 95 και 120 ίππων αντίστοιχα, που εφοδιάζουν και το C3 Picasso.
Εσωτερικό: Έμφαση στην ποιότητα και στους χώρους. Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό, το οποίο και αυτό με τη σειρά του έχει πολλές ομοιότητες με το αντίστοιχο του πρωτότυπου μοντέλου DS Inside. Αισθητικά διακρίνεται για την κομψότητά του, ενώ όσον αφορά στο διάκοσμο, ξεχωρίζει η μεγάλη επιφάνεια στο ταμπλό, χρώματος σκούρου γκρι σατινέ ή γυαλιστερού ασημί. Επίσης η Citroen κάνει λόγο για υψηλής ποιότητας υλικά, όπως είναι αυτό στο πάνω μέρος του ταμπλό. Πρόσθετα βελτιωμένοι αναμένονται οι χώροι και η πρακτικότητα, χάρη στην παρουσία πολλών θηκών, ενώ η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ ορίζεται στα 300 λτ. (έναντι 305 λτ. στο υπάρχον μοντέλο), η οποία είναι από τις καλύτερες στα μικρά αυτοκίνητα.
Με μήκος 3,94 μ. και πλάτος 1,71 μ., το νέο C3 είναι μεγαλύτερο από το υπάρχον, όπως αντίστοιχα αναμένεται να ισχύει και με το μεταξόνιο.

Το πανοραμικό παρμπρίζ είναι ένα από τα στοιχεία που κάνουν το αυτοκίνητο ακόμα πιο ξεχωριστό και προσφέρει καλύτερη ορατότητα και περισσότερο φως στην καμπίνα.

Το εμπρός τμήμα του αμαξώματος του νέου C3 εμφανίζει πολλές ομοιότητες με το εικονιζόμενο πρωτότυπο μοντέλο DS Inside.

Εντελώς νέο είναι και το πίσω άκρο του καινούργιου μικρού Citroen, με τα πιο μεγάλα και ιδιόμορφης σχεδίασης φωτιστικά σώματα.

To flat bottom τιμόνι και οι επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου προσδίδουν νεανικό και σπορτίφ προφίλ στο εσωτερικό του καινούργιου μικρού Citroen.

Αναβαθμισμένη αναμένεται η ποιότητα και η πρακτικότητα όπως και οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες -και ειδικά για τους πίσω, όπου υστερεί το τωρινό C3.

To υπάρχον C3
Το C3 που διατίθεται παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2001 και ανανεώθηκε αισθητικά και μηχανικά το 2006. Το στοιχείο που είχε προκαλέσει περισσότερο ενδιαφέρον δεν ήταν άλλο από το έντονα καμπύλο αμάξωμά του, το οποίο μέχρι και σήμερα παραμένει σύγχρονο σχεδιαστικά. Επίσης τα στοιχεία που το χαρακτηρίζουν είναι η πολύ καλή οδική συμπεριφορά και άνεση, όπως και οι ιδιαίτερα ανταγωνιστικές τιμές, οι οποίες ξεκινούν από τα 8.900 ευρώ στα 1,1 λτ. και από τα 9.500 ευρώ στα 1,4 λτ., με τα 8βάλβιδα μηχανικά σύνολα των 61 και 75 ίππων αντίστοιχα.