ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/7/2009
Πρώτη επαφή
Νέα Porsche Panamera
Διαβάστηκε από 4732 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2009
Νέα μέρα… ξημερώνει για την Porsche με το λανσάρισμα της Panamera, της πρώτης 4θυρης κουπέ Porsche όλων των εποχών. Το αυτοκίνητο το οδηγούμε στην πίστα δοκιμών της Porsche στη Λειψία και σας μεταφέρουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας.
Οι τονισμένοι ώμοι, οι ρευστές γραμμές του αμαξώματος και οι διπλές εξατμίσεις της Panamera μαρτυρούν ότι πρόκειται για μια Porsche. Τι κι αν έχει 4 πόρτες στα πλαϊνά της;
Tο λανσάρισμα της Panamera αποτελεί ένα σημείο-σταθμό για την Porsche, αφού η ιδέα για τη δημιουργία ενός 4πορτου κουπέ είναι αρκετά παλιά. Συγκεκριμένα, το 1988 η εταιρεία, μέσω του πρωτότυπου 989 Concept, προσπάθησε να ανταγωνιστεί τα πολυτελή σεντάν των BMW και Mercedes, όμως οικονομικοί λόγοι απέτρεψαν την υλοποίηση του project. Σήμερα, 21 χρόνια μετά, η Porsche πραγματοποιεί το πολυπόθητο λανσάρισμα ενός 4πορτου κουπέ, σε μια περίοδο που τα αυτοκίνητα του είδους έχουν αρχίσει σιγά-σιγά να δημιουργούν μια νέα κατηγορία. Και φυσικά, ως μια γνήσια Porsche, η Panamera είναι το πλέον πολυτελές και δυναμικό 4πορτο κουπέ της εποχής.
Μοναδικότητα και γνήσια σχεδίαση «Porsche»
Σε αντίθεση με τα υπόλοιπα 4πορτα κουπέ που έχουμε δει έως σήμερα στην παραγωγή, η Porsche αποφάσισε να μη δώσει ένα αμάξωμα 3 όγκων στην Panamera, αλλά επένδυσε σε ένα επιμηκυμένο σχήμα 2 όγκων, που ακολουθεί κατά γράμμα το σχεδιαστικό DNA των αυτοκινήτων της Porsche. Στο εμπρόσθιο τμήμα, για παράδειγμα, τα πλαϊνά «φτερά» εκτείνονται ψηλότερα από το καπό, όπως σε όλα τα κουπέ της Porsche, ενώ, παράλληλα, ο προφυλακτήρας ενσωματώνει τις χαρακτηριστικές εισαγωγές των αυτοκινήτων της εταιρείας. Αντίστοιχα, στο πίσω τμήμα οι πλαϊνοί ώμοι διαχωρίζονται από το υπόλοιπο αμάξωμα, παραπέμποντας και πάλι στις κουπέ Porsche, ενώ η εντυπωσιακή αεροτομή (εκτείνεται αυτόματα ή χειροκίνητα, «σπάζοντας» σε τρία κομμάτια που ενώνονται) ολοκληρώνει το δυναμισμό του αμαξώματος. Το τελικό αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αρεστό σε όλους, σίγουρα όμως κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει την Panamera για έλλειψη επιβλητικότητας και αισθητικού δυναμισμού.
info
Το καλοκαίρι του 2010 θα προστεθούν στην γκάμα δύο ακόμη εκδόσεις Panamera, η υβριδική και η «βασική» 6κύλινδρη. Ήδη πάντως, η Porsche για τις Panamera S, 4S και Turbo έχει περίπου 3.500 παραγγελίες

 
 Νέα Porsche Panamera
Εσωτερικό – Χώροι
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά