ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/7/2009
Πρώτη επαφή
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 4732 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2009
¶νετη και δυναμική
Η οδήγηση της νέας Panamera στην πίστα δοκιμών της Porsche στη Λειψία αποκαλύπτει ως ένα βαθμό το διαφορετικό χαρακτήρα του 5μετρου αυτού 4θυρου κουπέ σε σχέση με τα υπόλοιπα κουπέ της εταιρείας. Η Panamera είναι σαφέστατα το πιο άνετο μοντέλο της Porsche, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι είναι λιγότερο σπορτίφ από ένα αντιστοίχου διαστάσεων ανταγωνιστικό 4πορτο κουπέ. Βέβαια, η οδική συμπεριφορά καθορίζεται κυρίως από την ενεργητική ανάρτηση PASM, που προσφέρει 2+1 επιλογές και, παράλληλα, συνδυάζεται και με μια νέα αερανάρτηση (στάνταρ στην turbo και προαιρετικά στην S). Στη βασική επιλογή Comfort, η σχετικά μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης έχει ως αποτέλεσμα η Panamera να προσφέρει πολύ καλή άνεση στους επιβάτες της. Από την άλλη βέβαια, η επιλογή αυτή επιδρά αρνητικά στη σπορ υπόσταση του αυτοκινήτου, όπως φάνηκε από την εμφάνιση αισθητών κλίσεων στις κλειστές στροφές της πίστας. Έπειτα, υπάρχει η επιλογή Sport. Εδώ τα ενεργά αμορτισέρ σκληραίνουν, το προαιρετικό σύστημα ενεργών αντιστρεπτικών PDCC περνά σε πιο σπορ λειτουργία μειώνοντας τις κλίσεις στις στροφές, ενώ στα τετρακίνητα μοντέλα 4S και Turbo, περισσότερη δύναμη και ροπή περνά στους πίσω τροχούς. Στην πράξη, η Panamera αποκτά ένα πιο σπορ χαρακτήρα, με το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας PSM να επεμβαίνει διακριτικά σε συνθήκες απώλειας της πρόσφυσης. Προαιρετικά υπάρχει μια ακόμη επιλογή, η Sport Plus, η οποία προσφέρει ακόμη πιο σπορ set-up στην ανάρτηση, στις αντιστρεπτικές και στο PSM, ενώ παράλληλα χαμηλώνει κατά 25 χλστ. το αμάξωμα. Σε αυτή την περίπτωση η Panamera μεταμορφώνεται σε ένα Sport GT, το οποίο κερδίζει σε δυναμικά χαρακτηριστικά, χωρίς όμως παράλληλα να χάνει τον εκλεπτυσμένο χαρακτήρα του.
Στην ευθεία η Panamera παρουσιάζει αρχοντικό πάτημα και εύκολα φτάνει σε πολύ υψηλές ταχύτητες. Και αυτό χωρίς να κουράζει στο ελάχιστο τους επιβάτες στο εσωτερικό της.
Στις στροφές, όταν έχει επιλεγεί η πιο σπορ ρύθμιση της ενεργής ανάρτησης (Sport Plus), η Panamera διατηρεί πεισματικά την τροχιά της.
Τεχνικό κομψοτέχνημα η πίσω αεροτομή της Panamera, η οποία αναρτάται αυτόματα σε ταχύτητες άνω των 90 χλμ./ώρα και προσαρμόζει τη γωνία της ανάλογα με την ταχύτητα του οχήματος.

 
 Νέα Porsche Panamera
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό – Χώροι
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά