ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  28/7/2009
Πρώτη επαφή
Εσωτερικό – Χώροι
Διαβάστηκε από 4732 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:28/7/2009
Ξεχωριστό σε εικόνα και υπερ-πολυτελές
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά κομμάτια της Porsche Panamera είναι δίχως αμφιβολία το εσωτερικό της. Η σχεδίασή του είναι εντελώς νέα για την Porsche, με την κεντρική κονσόλα να εκτείνεται σε όλο το μήκος της καμπίνας και να παραπέμπει έτσι στην κορυφαία Carrera GT. Από την άλλη βέβαια, υπάρχουν αρκετά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των αυτοκινήτων της Porsche, όπως η τοποθέτηση της μίζας αριστερά από το τιμόνι ή ο εντυπωσιακός πίνακας οργάνων με τα 5 στρογγυλά όργανα και το στροφόμετρο στο κέντρο του. Ίσως, όμως, το πιο εντυπωσιακό τμήμα του εσωτερικού της Porsche είναι το κομμάτι της κεντρικής κονσόλας γύρω από τον επιλογέα ταχυτήτων, εκεί όπου φιλοξενούνται οι πολυπληθείς διακόπτες για το χειρισμό των διαφόρων λειτουργιών του οχήματος. Αυτό, όπως τόνισαν χαρακτηριστικά οι άνθρωποι της Porsche, επιλέχθηκε αντί ενός πιο πολύπλοκου συστήματος, όπως το iDrive της BMW ή το COMAND της Mercedes, και πράγματι στην πράξη έδειξε πιο εργονομικό. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό στοιχείο του εσωτερικού της Porsche αποτελεί η χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης (παρόμοια με της 911), η οποία τονίζει τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα της Panamera. Σε επίπεδο ποιότητας, η πολυτέλεια χαρακτηρίζει το εσωτερικό του γερμανικού 4πορτου κουπέ, με τα υλικά που έχουν επιλεγεί να είναι υπεράνω κριτικής, όπως επίσης και το φινίρισμα και η συναρμογή τους. Πολύ καλή, τέλος, είναι και η ηχομόνωση της καμπίνας, ενώ εντυπωσιάζει σε απόδοση το προαιρετικό High-End ηχοσύστημα της γερμανικής Burmester, με 16 ηχεία και πάνω από 1.000 Watt απόδοση.
Η κουπέ σχεδίαση στο εσωτερικό της Panamera, με την υψηλή κεντρική κονσόλα και τη χαμηλά τοποθετημένη θέση οδήγησης, κλέβει τις εντυπώσεις. Η ποιότητα βρίσκεται στα πλέον υψηλά επίπεδα.
Παρ' ότι με μια πρώτη ματιά δε δείχνει εργονομική η επιλογή της Porsche να «γεμίσει» την κεντρική κονσόλα με διακόπτες, έναν για κάθε λειτουργία του αυτοκινήτου, τελικά στην πράξη η διάταξη αυτή είναι πολύ βολική για τον οδηγό.
Το τμήμα της κεντρικής κονσόλας που βρίσκεται πάνω στο ταμπλό καταλαμβάνει η στάνταρ έγχρωμη οθόνη αφής.

 
 Νέα Porsche Panamera
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό – Χώροι
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρες
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά