Διαβάστηκε από 20918αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/8/2009
Ουδέτερη συμπεριφορά και πολύ καλή άνεση
H οδική συμπεριφορά του νέου Polo
είναι ουδέτερη ακόμα και υπό πίεση,
ενώ το ελαφρύ τιμόνι έχει καλή
αμεσότητα και ακρίβεια.
Πολλές είναι οι βελτιώσεις που έχει δεχτεί με τη σειρά του και το πλαίσιο του 5ης γενιάς Polo, ενώ, παράλληλα, η εμπρός ανάρτηση με τα γόνατα ΜακΦέρσον είναι πλήρως ανασχεδιασμένη, πάνω στην οποία έχει προσαρμοστεί και το αναβαθμισμένο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτροϋδραυλική υποβοήθηση. Επιπλέον, το μεταξόνιο έχει μακρύνει κατά 4 χλστ. και τα μετατρόχια είναι πλατύτερα κατά 29 και 30 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Όλες αυτές οι αλλαγές έχουν επιφέρει θετικά αποτελέσματα στον τρόπο που πατάει στο δρόμο, αφού η σταθερότητα που επιδεικνύει στις ευθείες σε υψηλές ταχύτητες είναι πολύ καλή, όπως και σε μια "σφιχτή" ορεινή διαδρομή.
Πολύ καλή είναι η άνεση από την
ανάρτηση με τη μαλακή ρύθμιση,
όπως και ο χαμηλός θόρυβος κύλισης.
Σε αυτή την περίπτωση, ακόμα και πιεσμένους ρυθμούς, η συμπεριφορά του είναι ουδέτερη, με μικρές τάσεις υποστροφής και ανύπαρκτες υποστροφικές.
Βέβαια, λόγω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησης (στην έκδοση Highline είναι πιο σφιχτή), η οποία φιλτράρει αποτελεσματικά τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων και του ελαφριού αλλά με καλή αμεσότητα και ακρίβεια τιμονιού, δε διακρίνεται για τα οδηγικά του χαρίσματα. Ακόμα, μεταξύ των θετικών του στοιχείων είναι τα αποτελεσματικά και ανθεκτικά φρένα, όπως και το στάνταρ ESP, που αυξάνει ακόμα πιο πολύ τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας.