Διαβάστηκε από 4041αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/9/2009
Κινητήρας: Αρκετά καλός σε απόδοση και απόκριση Το υπερτροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο με τους 135 ίππους διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του αλλά και το θετικό τράβηγμα που προσφέρει, ακόμα και όταν έχει επιλεγεί η θέση "normal" στο σύστημα D.N.A. Εκεί όμως που δείχνει τον πραγματικό χαρακτήρα του, είναι στη θέση "Dynamic", όπου η απόκριση και η απόδοση του κινητήρα βελτιώνεται κατά ένα μεγάλο ποσοστό, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μπορεί να κινηθεί σε αρκετά πιο γρήγορους ρυθμούς. Σε αυτό συμβάλει και το βελτιωμένο 5τάχυτο κιβώτιο, το οποίο πλέον προσφέρει καλύτερη αίσθηση, μιας και έχει μειωθεί η διαδρομή του επιλογέα κατά 25χλστ.
Οδική συμπεριφορά: Ασφαλές σε κάθε περίπτωση
Και τα δύο οχήματα είχαμε την ευκαιρία να τα οδηγήσουμε στην πίστα δοκιμών του Group Fiat, στην περιοχή του Balocco στην Ιταλία. Εκεί, η Mito των 135 ίππων αποδείχθηκε ιδιαίτερα ασφαλής, μιας και η συμπεριφορά της -ακόμα και μετά από έντονη πίεση- ήταν ουδέτερη. Με τη θέση "Dynamic" του συστήματος D.N.A. το αυτοκίνητο εμφανίζει έναν ξεχωριστό χαρακτήρα, μιας και εκτός από την επιπλέον δύναμη, προσφέρει καλύτερη αίσθηση στο σύστημα διεύθυνσης, λόγω των βελτιώσεων που έχει δεχθεί στο λογισμικό του D.N.A αλλά και στο σύστημα της ανάρτησης. Ακούραστο αποδείχθηκε και το σύστημα πέδησης, το οποίο ήταν αποτελεσματικό μετά από σκληρή χρήση.
Ο τούρμπο κινητήρας με τους 135 ίππους διακρίνεται για την ομαλή λειτουργία του αλλά και το θετικό τράβηγμα που προσφέρει, ειδικά όταν έχει επιλεγεί η θέση "Dynamic" στο σύστημα D.N.A.
Το εσωτερικό της MiTo ικανοποιεί απόλυτα με την εμφάνισή του, η οποία διαθέτει αρκετά σπορτίφ στοιχεία, ενώ η ποιότητα βρίσκεται σε αρκετά καλά επίπεδα.
Σπορτίφ και ευχάριστη οδηγικά είναι η Mito με τους νέους κινητήρες.
Alfa Romeo MiΤo 1,4 135 HP Multiair και MiΤo 1,4 170 HP Multiair