Διαβάστηκε από 65852αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/11/2009
Στο δρόμο η X1 εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά της σε κάθε είδους διαδρομή, που εξασφαλίζουν η τετρακίνηση και το DSC, αλλά και με τη στιβαρή αίσθηση που προσφέρει.
Η X1 είναι ένα εντελώς νέο SUV, το πρώτο δείγμα μιας premium εταιρείας στη μικρομεσαία
ή compact κατηγορία. Και όπως έχει συμβεί και στον παρελθόν με την X3, το λανσάρισμα του οχήματος αυτού βάζει πρώτη την BMW στο "παιχνίδι", αφήνοντας τους υπόλοιπους αργά ή γρήγορα να ακολουθήσουν.
Στο πίσω τμήμα ο τονισμένος προφυλακτήρας και οι πολλές ακμές αποτελούν χαρακτηριστικά γνωρίσματα των μοντέλων της BMW. Η αλουμινένια "ποδιά" τονίζει το εκτός δρόμου look της X1.
Mια από τις πιο "καυτές" από πλευράς ενδιαφέροντος κατηγορίες αυτοκινήτου του σήμερα είναι τα μικρομεσαία SUV. Τα τελευταία χρόνια όλο και περισσότερες εταιρείες παρουσιάζουν νέα μοντέλα του είδους και ήταν, όπως φαίνεται, θέμα χρόνου, μέχρι τελικά κάποιος από τους premium κατασκευαστές να αποφασίσει να "κατέβει" σε αυτήν. Το λανσάρισμα, λοιπόν, της νέας BMW X1 σηματοδοτεί την πρώτη παρουσία premium εταιρείας στα μικρομεσαία SUV, μια κίνηση την οποία αναμένεται να ακολουθήσουν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές του είδους, με την Audi να έχει επιβεβαιώσει ήδη την επικείμενη παρουσία της (νέο Q3). Σε επίπεδο διαστάσεων, η X1 βρίσκεται περίπου στο μέσο όρο της κατηγορίας, με το μακρύ μεταξόνιο των 2.760 χλστ. ωστόσο να ξεχωρίζει.
Ελκυστικό αμάξωμα με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες BMW Έχοντας λοιπόν εις γνώσιν, ότι έρχεται πρώτη από όλους τους κύριους ανταγωνιστές της σε αυτή την κατηγορία, η BMW αποφάσισε να προσδώσει στην X1 μια όσο το δυνατόν πιο ελκυστική παρουσία, η οποία όμως σε κάθε περίπτωση πρέπει να "φωνάζει" ότι είναι BMW. Έχουμε λοιπόν εδώ ένα επιτυχημένο αισθητικά αμάξωμα, που χρησιμοποιεί πολλά από τα τυπικά σχεδιαστικά γνωρίσματα των μοντέλων της βαυαρικής φίρμας (φωτιστικά, γρίλια, μακρύ καπό, θάλαμο επιβατών, που δείχνει τραβηγμένος προς τα πίσω), αλλά και έναν πολύ επιθετικό εμπρός προφυλακτήρα, ώστε να αποδοθεί ο δυναμισμός που -λιγότερο ή περισσότερο- οφείλει να έχει κάθε BMW. Από την άλλη, το αμάξωμα είναι γεμάτο από καμπύλες γραμμές και ενσωματώνει μεγάλες γυάλινες επιφάνειες, εντάσσοντας έτσι άμεσα την X1 στα SUV.
Μας άρεσε… Η δύναμη του κινητήρα, η οδηγική αίσθηση και η οδική συμπεριφορά, η λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου, το φινίρισμα και η συναρμογή των υλικών, η θέση οδήγησης
Δε μας άρεσε… Ο χώρος για το μεσαίο πίσω επιβάτη, η άνεση κατά το πέρασμα από έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες, το σκληρό πλαστικό του πίνακα οργάνων
Θα θέλαμε… Περισσότερη παρουσία μαλακού πλαστικού στο εσωτερικό, αλλά και ένα μικρότερης χωρητικότητας βενζινοκινητήρα άμεσα. Εξωτερικές διαστάσεις: Μήκος:
4.454 χλστ., πλάτος: 1.798 χλστ., ύψος: 1.545 χλστ. και μεταξόνιο:
2.760 χλστ. Βάρος: 1.741κιλά
X1 και X3: Μια άρρηκτη σχέση
Το λανσάρισμα της BMW X1 σηματοδοτεί αλλαγές και για τη μεγαλύτερη Χ3. Έτσι λοιπόν, στην επόμενή της γενιά, που αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο 2010, η X3 θα μεγαλώσει ελαφρώς σε διαστάσεις, έτσι ώστε να αφήσει στην γκάμα χώρο για τη μικρότερη X1. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε, ότι σήμερα μεταξύ των δύο μοντέλων δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά σε επίπεδο διαστάσεων (η X1 υπολείπεται κατά 111 χλστ. σε μήκος, 55 χλστ. σε πλάτος, 129 χλστ. σε ύψος και 35 χλστ. σε μεταξόνιο).