Διαβάστηκε από 65852αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/11/2009
Κορυφαία οδηγική αίσθηση και ασφάλεια
Από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι της X1, ο οδηγός αντιλαμβάνεται ότι το πλαίσιο είναι άκαμπτο και εξαιρετικά στιβαρό, αλλά παράλληλα και ότι η ανάρτηση είναι σφιχτή. Στον αυτοκινητόδρομο, το γερμανικό SUV διακρίνεται για τη σταθερότητα που εμφανίζει και την ευκολία να φτάσει σε υψηλές ταχύτητες, ενώ το σύστημα διεύθυνσης με υδραυλική υποβοήθηση έχει σχετικά βαριά αίσθηση και προσφέρει πολύ καλή πληροφόρηση, ανεξαρτήτως της ταχύτητας στην οποία κινείται το αυτοκίνητο. Αντίστοιχα, σε μια διαδρομή με στροφές, η Χ1 επιδέχεται αρκετής πίεσης από τον οδηγό, καθώς είναι σταθερή και ουδέτερη, ενώ για μια ακόμη φορά το τιμόνι αποδεικνύει τις αρετές του. Ανεξαρτήτως της απενεργοποίησης ή μη του DSC, η υποστροφή θα εμφανιστεί μόνο σε φυσιολογικές οριακές καταστάσεις, ενώ η υπερστροφή θα προκληθεί με δυσκολία και προσπάθεια από τον οδηγό. Στον τομέα της άνεσης τώρα, η ανάρτηση της X1 επιτρέπει στο όχημα να μην επηρεάζεται από τις οδικές ανωμαλίες, όμως η σφιχτή ρύθμισή της έχει ως αποτέλεσμα πολλές από αυτές να μεταφέρονται στο εσωτερικό, αρκετές φορές μάλιστα με κάπως "βίαιο" τρόπο (λόγω και των τροχών 18 ιντσών του αυτοκινήτου της δοκιμής). Τα φρένα, τέλος, έχουν πολύ καλή αίσθηση και ακινητοποιούν το αυτοκίνητο από τα 100 χλμ./ώρα σε 39,5 μέτρα.
Η X1 αποδεικνύει στην άσφαλτο τις πολλές αρετές της, προσφέροντας πολύ καλή οδηγική αίσθηση και σπορτίφ οδική συμπεριφορά.
Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης περιορίζει την άνεση κυρίως κατά το πέρασμα έντονων εγκάρσιων ανωμαλιών.