Διαβάστηκε από 65852αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:25/11/2009
Η σφιχτή ανάρτηση περιορίζει την άνεση στο χώμα, ωστόσο η Χ1 μπορεί να κινηθεί σε διαδρομές με πατημένο χώμα.
Αφήνοντας την άσφαλτο, η Χ1 αποδεικνύεται ικανή μόνο για διαδρομές με πατημένο χώμα. Και αυτό συμβαίνει λόγω κυρίως του ασφάλτινου set-up της ανάρτησης, των τροχών 18 ιντσών, αλλά και των μικρών γωνιών προσέγγισης (18 μοίρες) και ράμπας (16,8 μοίρες).
Παράλληλα, λείπει οποιοδήποτε σύστημα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων ή κλειδώματος της τετρακίνησης. Υπάρχουν πάντως και κάποια στοιχεία, που θα βοηθήσουν τον οδηγό στις "light" εκτός δρόμου εξορμήσεις, όπως η καλή απόσταση από το έδαφος των 194 χιλιοστών, η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης xDrive, αλλά και ο ισχυρός 6κύλινδρος κινητήρας. Επιπλέον, η X1 περιλαμβάνει στάνταρ και το σύστημα υποβοήθησης ελέγχου σε κατωφέρεια Hill Descent.
Τετρακίνηση xDrive
Το αυτόματο σύστημα τετρακίνησης xDrive της X1 το γνωρίζουμε από τα υπόλοιπα μοντέλα της BMW. Το σύστημα αυτό αρχικά μοιράζει τη διαθέσιμη ροπή σε ποσοστό 40:60 μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα, ανάλογα όμως με τις συνθήκες, το ποσοστό αυτό μεταβάλλεται συνεχώς και σε συνεργασία με το DSC (σύστημα ελέγχου πρόσφυσης και ευστάθειας) διατηρεί την πρόσφυση του οχήματος, εξαλείφοντας την υποστροφή ή την υπερστροφή.