Διαβάστηκε από 18962αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/11/2009
Το Legacy έχει στα γονίδιά του τη σπορ κληρονομιά της Subaru και αυτό φαίνεται και στο δρόμο.
Έχοντας εξασφαλίσει από τις προηγούμενες 4 γενιές την εμπορικότητα σε Βόρεια Αμερική και Ιαπωνία, η 5η γενιά Legacy έρχεται με στόχο να ενισχύσει την ευρωπαϊκή παρουσία της Subaru, προσφέροντας καλύτερη ποιότητα, άνεση, ευρυχωρία και φυσικά έχοντας ως επιπλέον προσόν τη στάνταρ τετρακίνηση.
Στο πίσω τμήμα η σχεδίαση ακολουθεί συγκρατημένες και κλασικές γραμμές, με τα μεγάλα φωτιστικά να δείχνουν την ιαπωνική καταγωγή του οχήματος.
Συμπληρώνοντας φέτος 20 χρόνια από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε ως όνομα στην γκάμα της Subaru, το μεσαίο Legacy μπαίνει στην 5η του γενιά, έχοντας ως στόχο να συνεχίσει την παράδοση ως το πλέον παγκόσμιο μοντέλο της εταιρείας. ¶λλωστε, όλα αυτά τα χρόνια το Legacy έχει συμπληρώσει πάνω από 3,6 εκατομμύρια πωλήσεις, με τις αγορές της Βορείου Αμερικής και της Ιαπωνίας να συγκεντρώνουν τα μεγαλύτερα νούμερα. Στην Ευρώπη, το νέο Legacy θα προσπαθήσει να αυξήσει το μερίδιο της Subaru στα μεσαία, έχοντας ως σύμμαχό του τους καλύτερους εσωτερικούς χώρους, τη βελτίωση σε ποιότητα και σχεδίαση, αλλά και, όπως πάντα, τη μόνιμη τετρακίνηση. Αναβαθμισμένη σχεδίαση με περισσότερο δυναμισμό Η νέα γενιά Legacy έχει κερδίσει σε δυναμισμό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χωρίς βέβαια να χάνει τον οικογενειακό του προσανατολισμό, μέσω του κλασικού σεντάν αμαξώματος. Ειδικότερα, στο εμπρόσθιο τμήμα ξεχωρίζουν τα νέα, πιο σύγχρονα φωτιστικά, τα οποία σε συνδυασμό με τη χρωμιωμένη μάσκα δημιουργούν ένα ελκυστικό αποτέλεσμα. Στο πίσω τμήμα ο τρίτος όγκος ακολουθεί κλασικές και πιο λιτές γραμμές, με τα μεγάλα σε μέγεθος φωτιστικά να κερδίζουν το περισσότερο ενδιαφέρον. Ένα ακόμη στοιχείο της εμφάνισης του Legacy αποτελούν οι μεγαλύτερες διαστάσεις του αμαξώματος (+65 χλστ. σε μήκος, +50 χλστ. σε πλάτος, +80 χλστ. σε ύψος), που τονίζουν την παρουσία του οχήματος.
Πλήρως εξοπλισμένο από 31.900 ευρώ Οι σεντάν εκδόσεις του Legacy (κατά παραγγελία το στέισον βάγκον) κοστίζουν στη χώρα μας από 31.900 ευρώ (έκδοση VC), μια τιμή που κρίνεται σχετικά αυξημένη. Από την άλλη βέβαια, σε αυτή την τιμή περιλαμβάνεται -εκτός της τετρακίνησης- και ένα υπερ-πλήρες εξοπλιστικό πακέτο με στάνταρ ESP, 6 αερόσακους, ηλεκτρικά παράθυρα και καθρέφτες, ηλιοροφή, αυτόματο κλιματισμό, Cruise Control, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, θερμαινόμενα καθίσματα εμπρός, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και 6δισκο ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι. Η πλουσιότερη έκδοση UC κοστίζει 33.900 ευρώ και περιλαμβάνει επιπλέον δερμάτινο σαλόνι και ηλεκτρικό κάθισμα οδηγού με 2 μνήμες.
Μας άρεσε… Η ασφαλής οδική συμπεριφορά, η άνεση και ποιότητα κύλισης, οι χώροι των επιβατών, τα μαλακά καθίσματα, οι θήκες για μικροαντικείμενα, η παρουσίας της τετρακίνησης
Δε μας άρεσε… Η απουσία μαλακών υλικών στο ταμπλό, η σχεδίαση πίσω, η αυξημένη τιμή, η μέτρια αίσθηση του συστήματος διεύθυνσης
Θα θέλαμε… Μια πιο εμπνευσμένη σχεδίαση, που θα έδινε στο αυτοκίνητο ακόμη περισσότερο κύρος.
Διαστάσεις: Μήκος: 4.730 χλστ., πλάτος: 1.780 χλστ., ύψος:
1.505 χλστ. και μεταξόνιο: 2.750 χλστ.