Διαβάστηκε από 18962αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/11/2009
¶νετο και με σπορτίφ γονίδια
Το Legacy εξασφαλίζει ουδετερότητα στις στροφές και σχετικά μικρές κλίσεις από το αμάξωμα, χωρίς παράλληλα να χάνει τον άνετο χαρακτήρα του.
Το Legacy έχει στα γονίδιά του τη σπορ κληρονομιά της Subaru και αυτό φαίνεται και στο δρόμο. Παρ’ ότι η ρύθμιση της ανάρτησης δεν είναι τόσο σφιχτή, ώστε να περιορίζει την άνεση κρατώντας την τελικά σε πολύ καλά επίπεδα, σε μια πιο απαιτητική διαδρομή οι κλίσεις από το αμάξωμα είναι μικρότερες από όσο περιμένει κανείς. Παράλληλα, η πολύ καλή λειτουργία της τετρακίνησης δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό να στρίψει με ασφάλεια, κρατώντας ψηλά τα χιλιόμετρα στο κοντέρ, αφού η υποστροφή θα εμφανιστεί μόνο εφ’ όσον απενεργοποιηθεί το ESP και πάντα σε οριακές καταστάσεις. Χαρακτηριστικό της πολύ καλής λειτουργίας της τετρακίνησης αποτελεί και το γεγονός, ότι εξουδετερώνεται πλήρως και τυχόν υπερστροφή, ακόμη και όταν ο οδηγός προσπαθήσει να την προκαλέσει. Στην ευθεία τώρα, το Legacy διακρίνεται για τη σταθερότητα και παράλληλα την άνεση που προσφέρει, με την ποιότητα κύλισης να βρίσκεται σε πολύ υψηλά επίπεδα. Το τιμόνι, τέλος, με ηλεκτρική υποβοήθηση είναι αρκετά άμεσο, όμως συνολικά στερείται αίσθησης και εδώ θα θέλαμε ένα λίγο πιο "βαρύ" σύστημα διεύθυνσης. Τα φρένα έχουν καλή αίσθηση και ικανοποιούν σε αποτελεσματικότητα.
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι - Ελαστικά
Εμπρός ανάρτηση
Ανεξάρτητη, γόνατα ΜακΦέρσον
Πίσω ανάρτηση
Ανεξάρτητη, γόνατα με διπλούς εγκάρσιους βραχίονες