Διαβάστηκε από 72579αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/1/2010
Χώρος για τα κεφάλια των πίσω
Citroen Nemo Combi: από 12.390 ευρώ. Κινητήρες: 1,4 75 PS
(+): Αίσθηση ευρυχωρίας, θήκες για μικροαντικείμενα, άνεση
(-): Επιδόσεις, θόρυβος κινητήρα, υλικά στο εσωτερικό
Nemo και Qubo κυριαρχούν Εκμεταλλευόμενα την… κυβοειδή λογική τους και το μεγάλο ύψος του αμαξώματος, πρωταθλητές (και με διαφορά) στο συγκεκριμένο τομέα ανακηρύσσονται τα Citroen Nemo Combi και Fiat Qubo, με ελαφρύ προβάδισμα του πρώτου. Με άλλα λόγια "you can leave your hat on", όταν καθίσετε πίσω στα μικρά αυτά πολυχρηστικά αυτοκίνητα. Από τα πιο συμβατικά σχήματα, τα Οpel Meriva και Lancia Musa βρίσκονται ακριβώς κάτω από τους πρωτοπόρους. Σε γενικές γραμμές, η κατηγορία προσφέρει άπλετο αέρα για τα κεφάλια, αφού ακόμα και στο Skoda Roomster, που είναι στο τέλος της λίστας, σε καμία περίπτωση δε νιώθεις καταπίεση. Το αντίθετο μάλιστα…
¶πλετος αέρας για τα κεφάλια των πίσω επιβατών του Citroen Nemo Combi.
Roomster με διαφορά Ο συνδυασμός μεγάλου μήκους αμαξώματος (4,2 μ.) και ικανού μεταξονίου (2.617 χλστ.) βοήθησε τους σχεδιαστές του Skoda Roomster να προσφέρουν άπλετο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, ακόμα και με το σύστημα πίσω καθισμάτων Varioflex στην τέρμα εμπρός θέση -μετακινείται κατά το διαμήκη άξονα. Να σημειωθεί η τεράστια θετική διαφορά σε σχέση με το μέσο όρο. Το Nissan Note -με επίσης συρόμενο πίσω κάθισμα- ακολουθεί, ενώ σε απόσταση βολής από αυτό βρίσκεται το Hyundai Matrix. Αν και το πίσω κάθισμα του Opel Μeriva κάνει και αυτό τα μαγικά του χάρη στο σύστημα Flexspace, δε διακρίνεται σε αυτόν εδώ τον τομέα.
¶νετες καταστάσεις για τους πίσω επιβάτες του Skoda Roomster.
Πόδια πίσω
Μοντέλο
χλστ.
Μοντέλο
χλστ
Skoda Roomster
194
Ford Fusion
110
Nissan Note
158
Citroen C3 Picasso
92
Hyundai Matrix
150
Citroen Nemo Combi
75
Lancia Musa
121
Fiat Qubo
65
Mέσος όρος
114
Opel Meriva
62
Εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος
Hyundai Matrix: από 14.700 ευρώ. Κινητήρες: 1,6 103PS (+): Σχέση αξίας-τιμής, εξοπλισμός, χώροι (-): Φινίρισμα, αίσθηση χειριστηρίων
Κυρίαρχος Matrix Εκμεταλλευόμενο στο έπακρο το κορυφαίο πλάτος του αμαξώματός του (1,74 μ.), το Hyundai Matrix κερδίζει με άνεση αυτόν τον ιδιαίτερο τομέα. Είναι λοιπόν ενδεδειγμένο για όσους μεταφέρουν συχνά 3 άτομα στο πίσω κάθισμα. Ακολουθεί το Opel Meriva, που μπορεί να γίνει τετραθέσιο, προσφέροντας έτσι κορυφαία άνεση στους πίσω επιβάτες, ώμο με ώμο.
Αν, φυσικά, είναι δύο… Πολύ καλή επίδοση και από το Ford Fusion. Tα Fiat Qubo και Citroen Nemo Combi μένουν ουραγοί, αφού οι μηχανισμοί των πλευρικών συρόμενων θυρών τους κλέβουν πολύτιμο χώρο από το πίσω εσωτερικό πλάτος.
To Ηyundai Μatrix έχει ικανό εσωτερικό πλάτος για τρεις επιβάτες.
Πλάτος πίσω
Μοντέλο
χλστ.
Μοντέλο
χλστ.
Hyundai Matrix
1450
Skoda Roomster
1339
Opel Meriva
1363
Lancia Musa
1319
Ford Fusion
1348
Citroen C3 Picasso
1315
Μέσος όρος
1340
Nissan Note
1311
Fiat Qubo
1310
Citroen Nemo Combi
1305
Χώρος για τις αποσκευές
Μικρό αυτοκίνητο, λογικό κόστος, αυξημένη ευρυχωρία για το Roomster.
Μετακομίσεις ο… Roomster Με 98 λίτρα περισσότερα από το μέσο όρο της κατηγορίας (και συνολικά 450), το Skoda Roomster έχει ξεκάθαρο προβάδισμα έναντι των αντιπάλων του. Και αυτό με το πίσω κάθισμα τέρμα πίσω, γιατί σε αντίθετη περίπτωση ο όγκος αυξάνεται στα 530 λίτρα, μια τιμή που συναντάμε σε μεσαία μοντέλα.
Ακολουθεί το Citroen C3 Picasso με 385 λίτρα, ενώ στην τρίτη θέση συναντάμε ακόμα ένα Citroen, το Nemo Combi με 360 λίτρα. Στον αντίποδα της κατηγορίας βρίσκεται το Nissan Note με μόλις 280 λίτρα, τιμή όχι καλή για το χαρακτήρα του μίνι πολυχρηστικού.
Εξαιρετικά μεγάλος και πρακτικός ο χώρος αποσκευών του Skoda Roomster.
Χώρος αποσκευών
Μοντέλο
λτ.
Μοντέλο
λτ.
Skoda Roomster
450
Ford Fusion
337
Citroen C3 Picasso
385
Fiat Qubo
330
Citroen Nemo Combi
360
Lancia Musa
320
Hyundai Matrix
354
Nissan Note
280
Opel Meriva
350
Μέσος όρος
352
Το πιο ευρύχωρο
Το Roomster φαντάζει ως μια πολύ καλή επιλογή για τις μετακινήσεις μιας μέσης αστικής οικογένειας.
επικρατεί το Skoda Roomster Χωρίς αμφιβολία, το αυτοκίνητο που ξεχωρίζει για την ευρυχωρία στην κατηγορία των μίνι πολυχρηστικών, είναι το Skoda Roomster. Πέρα από αντικειμενικά στοιχεία επικράτησης, όπως ο κορυφαίος χώρος αποσκευών και ο αέρας για τα γόνατα των πίσω, το Roomster δίνει αίσθηση ευρυχωρίας. Ακόμα και στο χώρο για το κεφάλι των πίσω, που δείχνει να υστερεί, δεν προβληματίζει. Σημαντικό ρόλο βέβαια στην απόφασή μας παίζει και το σύστημα VarioFlex του πίσω καθίσματος, που μπορεί να προσαρμόσει ανά πάσα στιγμή τους χώρους ανάλογα με τις απαιτούμενες συνθήκες. Εκτός από τα παραπάνω, το Roomster είναι ένα ποιοτικό, ασφαλές και προσιτό μικρό αυτοκίνητο με αρκετές εκδόσεις, για να καλύψει όλα τα γούστα.