λάμπουν τα… Astra! To Οpel Astra Sedan είναι το αυτοκίνητο της κατηγορίας που προσφέρει το μεγαλύτερο αέρα για τα κεφάλια των πίσω επιβατών. Ακολουθεί η αντίστοιχη έκδοση του Nissan Tiida, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκεται το Dacia Logan και το νέο Mazda 3. Πάνω από το όριο υποχωρήσεων βρίσκεται το κινέζικο Lifan, ενώ ακριβώς στο μεταίχμιο είναι το sedan Hyundai Accent. Για τα υπόλοιπα αυτοκίνητα χρειάζονται υποχωρήσεις σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό.
Mπόλικο αέρα για τα κεφάλια των πίσω προσφέρει το Opel Astra Sedan.
(+):
Ποιότητα υλικών και φινιρίσματος, ελαστικότητα κινητήρα, στιβαρότητα, χώροι
(-):
Ελαφριά αίσθηση τιμονιού, άνεση καθισμάτων, έλλειψη θηκών
Κεφάλι πίσω
Μοντέλο
χλστ.
Μοντέλο
χλστ.
Opel Astra
21
Renault Megane II
-5
Nissan Tiida
13
Honda Civic
-8
Dacia Logan
3
VW Jetta
-15
Mazda 3
3
Mitsubishi Lancer
-18
Lifan
2
Ford Focus
-19
Hyundai Accent
0
Toyota Corolla
-35
Citroen C4
-2
Chevrolet Cruze
-4
Μέσος όρος
-5
Χώρος για τα πόδια των πίσω
Citroen C4 Sedan: από 16.690 ευρώ. Κινητήρες: 1,6 110 PS
ξεκάθαρο προβάδισμα C4
Το τετράθυρο Citroen C4 προσφέρει ξεκάθαρα τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών στην κατηγορία του. Το Nissan Tiida ακολουθεί και πολύ κοντά του βρίσκονται η τετράθυρη έκδοση του Megane II (να σημειωθεί πως παρουσιάστηκε πρόσφατα ο αντικαταστάτης του, το Fluence) και το VW Jetta. Λιγότερες πιθανότητες να κάτσουν… σταυροπόδι έχουν οι πίσω επιβάτες των Focus και Accent, ενώ καμπανάκι χτυπάει στο Mazda3 και στο Lifan.
Το Citroen C4 Sedan προσφέρεται για να κάθεσαι… σταυροπόδι στο πίσω κάθισμα! (+):
¶νεση ανάρτησης, χώροι, σχέση τιμής/αξίας
(-):
Ποιότητα κατασκευής, θόρυβος, εξοπλισμός βασικής έκδοσης
Πόδια πίσω
Μοντέλο
χλστ.
Μοντέλο
χλστ.
Citroen C4
172
Opel Astra
130
Nissan Tiida
151
Toyota Corolla
130
Renault Megane II
149
Ford Focus
110
VW Jetta
147
Hyundai Accent
105
Mitsubishi Lancer
144
Mazda 3
99
Honda Civic
142
Lifan
95
Chevrolet Cruze
135
Dacia Logan
133
Μέσος όρος
131
Εσωτερικό πλάτος πίσω καθίσματος
Dacia Logan: από 7.990 ευρώ. Κινητήρες: 1,4 75 PS
βολικό για 3 το Logan
To Dacia Logan έχει το προβάδισμα εδώ, με αρκετή διαφορά (19 χλστ.) από το δεύτερο Μitsubishi Lancer και, κατά συνέπεια, αυτό είναι που θα βολέψει καλύτερα 3 άτομα στο πίσω κάθισμα. Αρκετά καλά είναι τα πράγματα και στο Ford Focus. Το κινέζικο Lifan υπερτερεί της Corolla, με την τελευταία να βρίσκεται ακριβώς πάνω στο μέσο όρο της κατηγορίας. Από εδώ και κάτω, τα πράγματα γίνονται πιο στενά, με κορύφωση στο υβριδικό Honda Civic…
Φθηνό και ευρύχωρο το Dacia Logan… (+):
¶νεση ανάρτησης, χώροι, σχέση τιμής/αξίας
(-):
Ποιότητα κατασκευής, θόρυβος, εξοπλισμός βασικής έκδοσης
Πόδια πίσω
Μοντέλο
χλστ.
Μοντέλο
χλστ.
Dacia Logan
1407
Renault Megane II
1352
Mitsubishi Lancer
1388
Chevrolet Cruze
1350
Ford Focus
1385
Nissan Tiida
1346
Lifan
1367
Mazda 3
1345
Toyota Corolla
1353
Hyundai Accent
1344
Mέσος όρος
1353
Citroen C4
1336
Opel Astra
1336
VW Jetta
1330
Honda Civic
1308
Χώρος για τις αποσκευές
China Motors Lifan: από 8.750 ευρώ. Κινητήρες: 1,3 88PS
κινέζικη έκπληξη To κινέζικο Lifan προσφέρει το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών με 630 λίτρα, για να ακολουθήσει το VW Jetta με 529. Ελάχιστα πιο πίσω είναι η τετράθυρη εκδοχή του Ford Focus. Megane II, C4, Logan και Astra είναι πάνω από το μέσο όρο της κατηγορίας. Λίγο κάτω από τα 400 λίτρα βρίσκεται το Hyundai Accent, γι αυτό και δεν διακρίνεται, ενώ τις λιγότερες αποσκευές θα μπορέσει να πάρει μαζί της μια οικογένεια με το Honda Civic Hybrid, που έχουμε αξιολογήσει από την γκάμα του 4θυρου μικρομεσαίου. Οι μπαταρίες χρειάζονται το χώρο τους…
Εξαιρετικά μεγάλος ο χώρος αποσκευών του κινέζικου Lifan.
(+):
Xώροι, άνεση, τιμή
(-):
Ποιότητα κατασκευής, συναρμογή και οσμή πλαστικών, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, θόρυβος
Χώρος αποσκευών
Μοντέλο
λτ.
Μοντέλο
λτ..
Lifan
630
Nissan Tiida
467
VW Jetta
529
Chevrolet Cruze
450
Ford Focus
526
Toyota Corolla
450
Renault Megane II
520
Mazda 3
413
Citroen C4
513
Mitsubishi Lancer
400
Dacia Logan
510
Hyundai Accent
390
Opel Astra
490
Honda Civic
350
Μέσος όρος
474
Το πιο ευρύχωρο
Η σχέση ευρώ / ευρυχωρίας του Logan είναι αξιοζήλευτη.
Logan, το οικογενειακό Θεσπίζοντας έναν άτυπο λόγο ευρώ/ευρυχωρίας, το Dacia Logan σπάει τα κοντέρ! Όντας ιδιαίτερα φθηνό, προσφέρει πολύ μεγάλους χώρους τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές. Ξεχωρίζει στο πίσω εσωτερικό πλάτος και γενικά είναι ένα καλό οικογενειακό sedan για κάποιον που δε θέλει να ξοδέψει πολλά χρήματα. Αυτό δε σημαίνει ότι έχουν γίνει ιδιαίτερες παραχωρήσεις σε θέματα ασφάλειας και εξοπλισμού. Το αντίθετο μάλιστα…