Διαβάστηκε από 14913αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/2/2010
Δυναμίτης
Φτιαγμένος στο χέρι, όπως κάθε κινητήρας της AMG, o V8 προκαλεί με τον ήχο και τους 525 ίππους του.
Όπως κάθε κινητήρας της AMG, έτσι και ο hi-rev, hi-tech V8 των 6.208 κ.εκ., που με μικρότερη ισχύ γνωρίσαμε στην C63 AMG, έχει φτιαχτεί στο χέρι από ένα και μόνο άτομο, την υπογραφή του οποίου φέρει πλακέτα στο καπάκι. Με ρυθμίσεις στη χαρτογράφηση, στην τροφοδοσία και στην εξάτμιση, ο κινητήρας έφτασε να αποδίδει 525 ίππους στις 6.800 σ.α.λ. Εξίσου εντυπωσιακή είναι η τιμή της ροπής, με τα 630 Nm στις 5.200 σ.α.λ. Ως αποτέλεσμα, οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές: 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9″ , 0-400 μ. σε 13,1″ και 0-1000 μ. σε 23,5″ είναι τιμές με το launch control σε ισχύ, που αντιστοιχούν σε ντράγκστερ παρά σε λιμουζίνα 1.738 κιλών! Ο ήχος είναι εντυπωσιακός, αν και όχι τόσο έντονος όσο στην C63 AMG. Φυσικά η κατανάλωση είναι αυξημένη και σε συνθήκες πίεσης το χωρίς χρέωση έξτρα ρεζερβουάρ των 80 λίτρων (66 κανονικά) αδειάζει γρήγορα.
¶ξιο αναφοράς είναι φυσικά το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με 4 θέσεις λειτουργίας. Ως αυτόματο, αλλάζει εξαιρετικά ομαλά και -ανάλογα με το επιλεγμένο πρόγραμμα- γρήγορα. Ως χειροκίνητο, με τη χρήση των paddles πίσω από το τιμόνι, θυμίζει σειριακό ημι-αυτόματο σε αίσθηση και ταχύτητα (100msec), ενώ δεν κάνει Kick down και κρατάει τις σχέσεις στον κόφτη.