ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αφιέρωμα

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  16/3/2010
Αφιέρωμα
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Η κατάσταση στα δημόσια ΚΤΕΟ
Καταπέλτης το πόρισμα του ΣΕΕΥΜΕ - Παραδέχονται τα προβλήματα στα δημόσια!
Διαβάστηκε από 4259 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/3/2010
Κατά το έτος 2004 διενεργήθηκαν από το Σώμα Επιθεωρητών Ελεγκτών Υπουργείου Μεταφορών επιθεωρήσεις στα δημόσια ΚΤΕΟ Ευβοίας, Μεσσηνίας, Λάρισας, Καβάλας και στο Α΄ ΚΤΕΟ Λακωνίας. Όπως μπορείτε να δείτε και παρακάτω, οι ελεγκτές διαπιστώνουν σημαντικές παραλείψεις στη λειτουργία των παραπάνω ΚΤΕΟ. Σύμφωνα με τους ελεγκτές προκύπτει ότι: 
1) Σε ορισµένα των ελεγχθέντων ΚΤΕΟ διαπιστώθηκε ελλιπής στελέχωση, µε αποτέλεσµα να µην αξιοποιούνται πλήρως οι δυνατότητές τους.
2) Κοινή διαπίστωση των περισσοτέρων επιθεωρήσεων που έγιναν είναι, ότι η διακίνηση των εντύπων Δελτίων Τεχνικού Ελέγχου, Καρτών Ελέγχου Καυσαερίων (ΚΕΚ) και Αυτοκόλλητων Σηµάτων εµφανίζει προβλήµατα, είτε κατά τη διαβίβαση/χρέωσή τους από την Κεντρική Υπηρεσία προς τα κατά τόπους ΚΤΕΟ, είτε κατά τη διακίνησή τους εντός του ΚΤΕΟ. 
3) Οι θεσµοθετηµένοι δευτεροβάθµιοι (δειγµατοληπτικοί) έλεγχοι δεν ασκούνται με αποτελεσµατικό τρόπο, αφού δεν έχουν ρυθµιστεί σαφώς τα θέµατα της µορφής που θα λαµβάνει ο δευτεροβάθµιος έλεγχος, καθώς και της συχνότητας µε την οποία αυτός θα ασκείται. Έτσι, οι έλεγχοι αυτοί έχουν µάλλον τυπικό παρά ουσιαστικό περιεχόµενο. 
4) Την άποψη για τον τυπικό χαρακτήρα του ελέγχου αυτού ενισχύει το γεγονός της σχεδόν απόλυτης συµφωνίας των αποτελεσµάτων του ελέγχου του Προϊσταµένου µε αυτά του ελεγκτή, προς την έκταση του ελέγχου αυτού. Το ποσοστό των επανελεγχοµένων δειγµατοληπτικά οχηµάτων είναι εξαιρετικά µικρό σε σχέση µε το συνολικό αριθµό των ελεγχθέντων αυτοκινήτων.
5) Ο προγραµµατισµός των ελεγκτών σε διαδρόµους καταστρατηγείται σε µεγαλύτερο ή µικρότερο βαθµό σε όλα τα ελεγχθέντα ΚΤΕΟ. 
6) Σε ορισµένα εκ των ελεγχθέντων ΚΤΕΟ οι εκτυπώσεις από τις καταγραφές των αποτελεσµάτων του ελέγχου καυσαερίων είτε έχουν καταργηθεί αυθαίρετα, είτε δεν επισυνάπτονται στα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου. 
7) Η συµπλήρωση των ΤΕ γίνεται σε κάποιες περιπτώσεις µε προχειρότητα και χωρίς να τηρούνται τα προβλεπόµενα. Σε κάποιες περιπτώσεις, η προχειρότητα και οι παραλείψεις ήταν τέτοιες, ώστε να επιτρέπουν αµφισβήτηση τόσο της αξιοπιστίας του ελέγχου, όσο και της αξιοπιστίας της αποτύπωσης των αποτελεσµάτων στα Τ.Ε.
8) Στα Δελτία Τεχνικού Ελέγχου είναι δυσανάγνωστα ή δεν καταγράφονται, σε µεγαλύτερο ή µικρότερο ποσοστό, τα στοιχεία (ονοµατεπώνυµο, αριθµός δελτίου ταυτότητας) του προσκοµίζοντος το όχηµα, στη θέση που αυτός υποχρεούται να υπογράψει. Η έλλειψη αυτή είναι ιδιαίτερα σηµαντική, γιατί δεν µπορεί να ελεγχθεί η συστηµατική προσκόµιση οχηµάτων στα ΚΤΕΟ από συγκεκριµένα πρόσωπα (διεκπεραιωτές).

 
 ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Η κατάσταση στα δημόσια ΚΤΕΟ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Τα στοιχεία του Συνδέσμου
Το «φακελάκι» πάει σύννεφο!
Τα δημόσια ΚΤΕΟ δε λειτουργούν νόμιμα!
Το τρεις εξαμαρτείν!
Καταπέλτης το πόρισμα του ΣΕΕΥΜΕ - Παραδέχονται τα προβλήματα στα δημόσια!
Η αντίδραση του υπουργείου
Συνέντευξη με τον Kωνσταντίνο Βήκα Διευθυντής Auteco, Πρόεδρο ΔΣ Πανελλήνιου Συνδέσμου Ιδιωτικών ΚΤΕΟ