Διαβάστηκε από 72902αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/11/2012
Αυτοκίνητο «τρία σε ένα» αλλά για πόσο; Μπορεί το Qashqai να συνεχίζει εμπορικά μία καλή πορεία, καλύπτοντας ανάγκες της μικρομεσαίας κατηγορίας, των SUV και, εν μέρει, των MPV, πέντε και πλέον έτη όμως από την έλευσή του στην αγορά, κατά πόσο μπορεί να «σταθεί» με αξιώσεις απέναντι στον ανταγωνισμό;
Με τη συμπλήρωση 5 και πλέον ετών από το λανσάρισμα και 2 ετών από την ανανέωση του, το Qashqai μπορεί να θεωρηθεί ως ένα επιτυχημένο «πείραμα» της Nissan που, σε αντικατάσταση ουσιαστικά των Almera και Primera, παρουσίασε ένα μοντέλο που εντάσσεται στη μικρομεσαία κατηγορία για το 4Χ2, στα SUV για το 4Χ4 και, εν μέρει, στα πολυμορφικά, ειδικά για την έκδοση του Qashqai+2.
Αν και πολλές «Κασσάνδρες», στα πρώτα βήματα, έσπευσαν να δηλώσουν ότι ένα τέτοιο σχέδιο δεν έχει θέση στην αγορά, η ιστορία δικαίωσε την ιαπωνική εταιρία. Συνεχίζει μάλιστα σε ένα βαθμό αφού, εμπορικά, το εν λόγω μοντέλο πλασάρεται ακόμα και σήμερα σχετικά ψηλά στις προτιμήσεις του κοινού. Δικαιολογημένα, εν μέρει, αφού ακόμα «περνάει η μπογιά του» χάρη κυρίως στην εξωτερική εμφάνιση και στην ευνοϊκή τιμολογιακή πολιτική της εταιρίας. Αρκούν όμως αυτά, με βάση τα σύγχρονα δεδομένα;
Qashqai με πόσα cash;
Η βασική έκδοση εξοπλισμού, με τον κινητήρα 1,6 λίτρων, διατίθεται με αρχική τιμή 19.960 ευρώ. Περιλαμβάνει ηχοσύστημα, υπολογιστή ταξιδίου, air condition, πλήρως ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού και τιμόνι, cruise control και 6 αερόσακους. Για να φτάσει, ωστόσο, τα στάνταρ άλλων ανταγωνιστών, που προσφέρουν 4 ηλεκτρικά παράθυρα και όχι μόνο 2, σύστημα ευστάθειας ESP και διάφορα άλλα, θα πρέπει κανείς να στραφεί σε καλύτερες (και άρα ακριβότερες) εκδόσεις εξοπλισμού.