ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/4/2010
Συγκριτικό Test
Έξυπνη επιλογή!
Ευριπίδης Κωνσταντινίδης: «Κατάφορη αδικία κατά του μεταχειρισμένου»
Διαβάστηκε από 38252 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/4/2010
Στο πλαίσιο του θέματος μιλήσαμε με τον κ. Ευριπίδη Κωνσταντινίδη, μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Εμπόρων Εισαγωγέων Αυτοκινήτων Ελλάδος, ο οποίος μας δήλωσε: "Τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα που είναι εργοστασιακής αξίας 12.000 - 15.000 ευρώ πληρώνουν φόρο πολυτελείας 10%, μετά την απομείωση ανάλογα με την ηλικία τους, από 15.000-20.000 ευρώ πληρώνουν 20% αντιστοίχως και πάνω από 20.000 ευρώ, 30%. Εδώ συντελείται μια κατάφωρη αδικία κατά του μεταχειρισμένου, η οποία, ελπίζω, ότι ξέφυγε από την αντίληψη αυτών που επεξεργάστηκαν τα μέτρα και δε συμβαίνει κάτι άλλο. Ένα παράδειγμα θα μας διαφωτίσει: Ένα καινούριο Ι.Χ.Ε., που έχει εισαγωγική αξία 16.500 ευρώ, δεν πληρώνει φόρο πολυτελείας. Ένα αντίστοιχο ολόιδιο αυτοκίνητο μεταχειρισμένο, 1 έτους περίπου, που εισάγεται στη χώρα και έχει απομείωση 15,6%, φέρει απομείωση 2.574 ευρώ, που σημαίνει 16.500-2.574=13.926 ευρώ εισαγωγική αξία. Αυτό σημαίνει ότι θα επιβληθεί φόρος πολυτελείας 10% στην τιμή των 13.926 ευρώ, δηλαδή 1.393 ευρώ φόρος πολυτελείας, ενώ ένα ολόιδιο καινούριο δεν πληρώνει φόρο πολυτελείας!".

 
 Τρία πολυτελή εισαγόμενα μεταχειρισμένα 3ετίας χωρίς φόρο πολυτελείας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά - ¶νεση
Παθητική ασφάλεια
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Συμπέρασμα
Ευριπίδης Κωνσταντινίδης: «Κατάφορη αδικία κατά του μεταχειρισμένου»