Διαβάστηκε από 38252αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/4/2010
Πιο σπορτίφ η 320i - πιο άνετη η C180
Μεταξύ των τριών αυτοκινήτων, υπάρχει η εγγενής διαφορά της μετάδοσης της κίνησης, αφού το Audi A4 είναι προσθιοκίνητο, ενώ οι BMW 320i και Mercedes C-Class πισωκίνητες. Έτσι λοιπόν, στις δύο τελευταίες, η υπερστροφή είναι η κύρια αντίδραση υπό πίεση, ειδικά σε μέτριας ποιότητας δρόμο, ένα φαινόμενο το οποίο όμως εξαλείφεται από τα ηλεκτρονικά. Βέβαια, εδώ θα πρέπει να τονιστεί, ότι η "3άρα" ξεχωρίζει για την κορυφαία αίσθηση που προσφέρει από το τιμόνι και την πιο σφιχτή ρύθμιση από την ανάρτηση, δύο στοιχεία που την κάνουν σαφώς πιο "ρυθμίσιμη" και τελικά απολαυστική. Στην περίπτωση του προσθιοκίνητου
Audi A4, η ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή είναι το κύριο χαρακτηριστικό της οδικής του υπόστασης -όπως φυσικά και στην "3άρα" και στη C-Class- με την υποστροφή να εμφανίζεται προβλέψιμα και σε οριακές καταστάσεις. Στον τομέα της άνεσης, εδώ αδιαμφισβήτητος "βασιλιάς" είναι η C180, αφού η ανάρτηση προσφέρει κορυφαία άνεση και, παράλληλα, υψηλή ποιότητα κύλισης. Πολύ καλή είναι και η άνεση από το A4, ενώ η "σφιχτή" 320i μετριάζει κάπως τα επίπεδα, ιδίως κατά τη διέλευση από εγκάρσιες ανωμαλίες.
Το προσθιοκίνητο Audi A4 συνδυάζει μια κατά βάση ουδέτερη οδική συμπεριφορά, με ένα πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης, κερδίζοντας τις εντυπώσεις.
Η ακαμψία του πλαισίου, το σχεδόν 50:50 ζύγισμα και η κίνηση στους πίσω τροχούς δίνουν τον τίτλο του πλέον σπορτίφ στην BMW 320i.
Κορυφαία σε άνεση και ποιότητα κύλισης, η Mercedes C180 υπολείπεται μόνο στον τομέα της αίσθησης από το σχετικά ελαφρύ τιμόνι.
Τρία πολυτελή εισαγόμενα μεταχειρισμένα 3ετίας χωρίς φόρο πολυτελείας