Διαβάστηκε από 16429αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/5/2010
Τι τα θες τα κυβικά;
Εξαιρετικός από κάθε άποψη ο αλουμινένιος hi tech κινητήρας των 1,8 λτ. με τους 204 ίππους.
Ο 4κύλινδρος κινητήρας των 1,8 λτ., με τούρμπο εξάτμισης και άμεσο ψεκασμό, αποδίδει 204 ίππους, αλλά το κυριότερο 310 Nm ροπής από 2.000 - 4.300 σ.α.λ. Τριπλάροντας τις… παγίδες του μεγάλου κυβισμού είναι ομαλός στη λειτουργία, δυνατός και ελαστικός, ταιριάζοντας απόλυτα με το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Όταν χρειαστεί πάντως, χαρίζει πολύ καλές επιδόσεις. Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,8 δλ. (7,9 δλ. στην κουπέ!), ενώ για τα 60-100 χλμ/ώρα και τα 80-120 χλμ./ώρα με kick down απαιτούνται 4,1 δλ. και 5,4 δλ. αντίστοιχα (4,0 δλ και 5,3 δλ στην κουπέ).
Το αυτοκίνητο που δοκιμάσαμε ήταν με το 5άρι αυτόματο κιβώτιo -διατίθεται και χειροκίνητο 6τάχυτο- που ικανοποιεί απόλυτα με την ομαλότητα αλλαγών, κάτι που ταιριάζει απόλυτα με το χαρακτήρα… αναψυχής του αυτοκινήτου. Έτσι, το ότι η ταχύτητα αλλαγών δεν ενθουσιάζει, κάτι που κριτικάραμε στην κουπέ έκδοση, εδώ δεν είναι καθόλου θέμα για το συνειδητοποιημένο αγοραστή. Το κιβώτιο διαθέτει πρόγραμμα Comfort και Sport, με το δεύτερο να ανεβάζει το όριο στροφών στις αλλαγές, ενώ οι "σειριακές" αλλαγές γίνονται είτε με paddles από το τιμόνι, είτε με μετακίνηση του επιλογέα δεξιά-αριστερά.