ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/5/2010
Συγκριτικό Test
Καλών τεχνών
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 42492 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/5/2010
Καλύτερη εικόνα στο DS3
Μοντέρνο και ευχάριστο εσωτερικό για την MiTo, χωρίς όμως το ιδανικότερο φινίρισμα.
Και τα δύο αυτοκίνητα της δοκιμής έχουν τον τρόπο να κλέβουν την παράσταση στο εσωτερικό, το καθένα με το δικό του τρόπο. Το DS3 είναι παρόμοιο με το C3, με το ταμπλό να δίνει και αυτό την αίσθηση πως… αιωρείται, ενώ το πάνω μέρος του καλύπτεται από ένα λεπτό στρώμα μαλακού υλικού. Ακόμα όμως και τα σκληρά μέρη είναι πολύ καλά φινιρισμένα και είναι εμφανής η καλή δουλειά που έγινε στα επίπεδα ποιότητας και συναρμολόγησης. Το θέλετε αλλιώς;
Προσεγμένο ποιοτικά και αισθητικά, το εσωτερικό του DS3 έχει αυξημένες δυνατότητες προσωποποίησης.
Το DS3 είναι το πιο ποιοτικό μικρό Citroen που έχουμε γνωρίσει! Μοναδική παραφωνία κάποια κοινά πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό, που εύκολα ξεπερνά κανείς κοιτώντας φανταχτερές λεπτομέρειες, όπως είναι ο πίνακας οργάνων, οι αεραγωγοί, η μίνιμαλ κονσόλα και η φάσα στο ταμπλό, που στάνταρ είναι σε απομίμηση ανθρακονήματος. Η θέση οδήγησης είναι πολύ καλή, με τα σπορ καθίσματα να στηρίζουν καλά το σώμα, η εργονομία δεν παρουσιάζει ιδιαιτερότητες και οι θέσεις για μικροαντικείμενα είναι αρκετές. Ξεχωριστός όμως είναι και ο εσωτερικός κόσμος της MiTo, διαθέτοντας ιδιαίτερο στιλ με αρκετές καμπύλες γραμμές, ενώ, παράλληλα, ο πίνακας οργάνων έχει διατηρήσει την παραδοσιακή αναγραφή ορισμένων ενδείξεων στα ιταλικά (π.χ. benzina, acqua, giri, κ.λπ.). Στον ποιοτικό τομέα, στο εσωτερικό της MiTo συναντούμε μαλακά πλαστικά σε ένα κομμάτι του ταμπλό και του εσωτερικού των θυρών (με εικόνα που θυμίζει υλικό από ανθρακονήματα), ενώ τα υπόλοιπα τμήματα έχουν σκληρό πλαστικό, με σχετικά ικανοποιητική υφή. Το φινίρισμα και η συναρμογή βρίσκονται επίσης σε καλά επίπεδα, όμως σε συνδυασμό με τα σκληρά υλικά, αφαιρούν πόντους από το να χαρακτηριστεί το τελικό αποτέλεσμα "premium". Σε επίπεδο πρακτικότητας, οι θήκες για μικροαντικείμενα δεν είναι αρκετές, ενώ τα καθίσματα προσφέρουν ικανή στήριξη του σώματος και είναι άνετα. Η θέση οδήγησης, τέλος, κρίνεται ικανοποιητική.

 
 Alfa Romeo MiTo 1,4T 155 ps VS Citroen DS3 1,6 THP 156 ps
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εγγυήσεις- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα