ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/5/2010
Συγκριτικό Test
Καλών τεχνών
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 42492 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/5/2010
Προσαρμoστική MiTo και συμμετοχικό DS3
To DS3 είναι το καλύτερο οδηγικά Citroen που έχουμε γνωρίσει για χρόνια και προφανώς οι επεμβάσεις στα κοινά -με το C3- μηχανικά μέρη έπιασαν 100% τόπο.
Το μεγάλο ατού της MiTo είναι η δυνατότητα προσαρμογής των βασικών παραμέτρων λειτουργίας της μέσω του "Alfa D.N.A." με τρεις επιλογές (Normal, Dynamic και All Weather). Σε γενικές γραμμές, το κράτημα είναι δυνατό ακόμα και στις πιο ήπιες επιλογές, ενώ οι όποιες τάσεις για υπερστροφή έρχονται ομαλά, ελέγχονται από το τιμόνι και εξουδετερώνονται σταδιακά από το VDC (δεν απενεργοποιείται). Όμως, το τιμόνι -με ηλεκτρική υποβοήθηση- υστερεί συνολικά, όντας ελαφρύ, λιγότερο κοφτερό από ό,τι περιμένει κανείς από μια Alfa Romeo και με τεχνητή αίσθηση.
Σε γενικές γραμμές, το κράτημα της MiTo είναι δυνατό ακόμα και στις πιο ήπιες επιλογές του συστήματος Alfa D.N.A
Στη θέση Dynamic, τα πράγματα γίνονται καλύτερα, ενώ ενεργοποιείται το εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2, με εμφανή οφέλη στην αύξηση της πρόσφυσης τη στιγμή που στον πίνακα οργάνων εμφανίζεται και το ηλεκτρονικό όργανο ένδειξης πίεσης τούρμπο. Η ποιότητα κύλισης και η άνεση της MiTo υποβαθμίζονται με τους τροχούς των 18 ιντσών να τονίζουν την παραμικρή ανωμαλία, ενώ στα μειονεκτήματα της μικρής Alfa θα τονίσουμε και την περιορισμένη ευελιξία της για όχημα της κατηγορίας -κύκλος στροφής 11,25 μ.!Το DS3 νικάει κατά κράτος στον τομέα της ευελιξίας και της άνεσης, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι οι αναρτήσεις του -με γόνατα εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, όπως και στη Mito- δεν είναι σφιχτές. Το αντίθετο! Έτσι, οι κλίσεις είναι περιορισμένες, το κράτημα γενναίο και συνολικά το DS3 αναδίδει μια αίσθηση συμμετοχικότητας, που πιστοποιείται από το προσεγμένο σε αίσθηση και ακρίβεια τιμόνι, το μπροστινό σύστημα, που διατηρεί με πείσμα την πρόσφυσή του, το "ζωντανό" πίσω μέρος, τον απόλυτα θετικό επιλογέα και το πλήρως απενεργοποιούμενο ESP. To DS3 είναι το καλύτερο οδηγικά Citroen που έχουμε γνωρίσει για χρόνια και προφανώς οι επεμβάσεις στα κοινά -με το C3- μηχανικά μέρη έπιασαν 100% τόπο. Απόλυτα θετικά κρίνονται και τα φρένα τόσο σε αίσθηση, όσο και σε αποτελεσματικότητα, αλλά δε συγκρίνονται με αυτά της MiTο. Τα τελευταία φέρουν τετραπίστονες δαγκάνες Brembo εμπρός, προσφέροντας ακόμα καλύτερη αίσθηση και κορυφαία ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα (38,5 μέτρα).
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
MoντέλοAlfa Romeo MiToCitroen DS3
Εμπρός ανάρτησηΓόνατα ΜακΦέρσον, ψαλίδια βάσης και αντ. δοκόςΓόνατα ΜακΦέρσον,  ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξοναςΗμιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι 305 χλστ.Αερ. δίσκοι 283 χλστ.
Πίσω φρέναΔίσκοι 251 χλστ.Δίσκοι 249 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)38,539,5
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρικήΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού2,53
Διάσταση ελαστικών215/40 R18205/45 R17

 
 Alfa Romeo MiTo 1,4T 155 ps VS Citroen DS3 1,6 THP 156 ps
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εγγυήσεις- Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα