Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  2/6/2010
Παρουσίαση
Οικογενειακή υπόθεση
Θόρυβος
Διαβάστηκε από 37194 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:2/6/2010
Πιο ήσυχη η Octavia
Μάρκα/μοντέλο Μέσος όρος
Skoda Octavia 1,4 64,12
Citroen C5 1,6 THP 155 64,78
VW Passat 1,8 TSI 65,08
Audi A4 1,8 TFSI 160 PS 65,10
VW Passat 1,4 TSI 65,16
Mazda6 1,8 4d 65,40
Alfa Romeo 159 1,8 65,58
Opel Insignia 1,6 Turbo 4d 65,68
Toyota Avensis 1,6 65,72
Skoda Octavia 1,8 GT 65,74
Skoda Octavia5 1,4 TSI 65,76
BMW 316i 65,78
Mercedes C180 Kompressor BlueEFFICIENCY 65,78
Skoda Octavia5 1,2 TSI 65,90
Mercedes C200 Kompressor 65,92
Toyota Avensis 1,8 65,94
Volvo S40 1,6 65,98
Alfa Romeo 159 1,75 TBi 66,06
Skoda Octavia 1,8T 66,08
Peugeot 407 1,8 66,14
Citroen C5 1,8 66,24
Audi A4 1,8 TFSI 120 PS 66,36
Renault Laguna 1,6 66,36
Saab 9-3 1,8 66,36
Seat Exeo 1,8T 66,48
Skoda Octavia 1,6 66,48
Skoda Octavia5 1,8 TSI 66,82
Skoda Octavia5 1,8 TSI GT 67,30
Ford Mondeo 1,6 4d 67,40
Τα μοντέλα C180/C200 CGI BlueEFFICIENCY, Insignia 1,6, 1,8, Exeo 1,6, Octavia5 1,4 δεν έχουν μετρηθεί
Ο θόρυβος που φτάνει στην καμπίνα της Octavia 1,4 έχει χαμηλότερη ένταση.

 
 Τα 4θυρα μεσαία αυτοκίνητα έως 1.800 κ.εκ.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χρηματοδοτικά προγράμματα - προσφορές
Εξοπλισμός - τιμή
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Εσωτερικό
Στο δρόμο
Φρένα
Θόρυβος
Κατανάλωση
Εκπομπές CO2
Κινητήρες
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Συμπέρασμα