Διαβάστηκε από 31902αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/6/2010
Αρκετό ενδιαφέρον αναμένεται να συγκεντρώσει το νέο A1 στη χώρα μας, το οποίο θα προσφέρει όλα τα γνωστά υψηλά στάνταρ ποιότητας, ασφάλειας και άνεσης της Audi στη μικρή κατηγορία.
Audi A1: Στην Ελλάδα τον Αύγουστο
Το πρώτο σύγχρονο μικρό της Audi θα λανσαριστεί και στη χώρα μας τον Αύγουστο. Το αυτοκίνητο θα ενταχθεί στο premium κομμάτι της κατηγορίας και θα βρεθεί απέναντι σε μοντέλα όπως το Mini, η Alfa Romeo MiTo και το Citroen DS3. Το αποκλειστικά τρίθυρο A1 έρχεται με μήκος κάτω από 4 μέτρα (3,95 μ.) και η σχεδίασή του είναι νεανική, υιοθετώντας γνώριμα στοιχεία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας της Audi (τραπεζοειδής μάσκα, γεωμετρικά φωτιστικά κ.λπ.). Αρκετό ενδιαφέρον παρουσιάζει η γκάμα των κινητήρων του A1, η οποία αποτελείται μόνο από μικρής χωρητικότητας turbo κινητήρες. Αρχική επιλογή είναι ο 1,2 TFSI των 86 ίππων, που συνδυάζει τις καλές επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση (5,1 λτ./100 χλμ.). Στη συνέχεια έρχεται ο γνωστός 1,4 TFSI με 122 ίππους, που θα προσφέρει καλύτερες επιδόσεις χωρίς να επιβαρύνει την κατανάλωση. Στο μέλλον αναμένεται να προστεθεί και έκδοση του 1,4 TFSI με περισσότερα «άλογα», όπως π.χ. έχει γίνει στην περίπτωση του VW Polo GTI των 180 ίππων.
JAC Motors Μικρό • Με την προσωρινή ονομασία «Α1»
• Το πρώτο μιας νέας σειράς μοντέλων της κινέζικης JAC
• Με κινητήρα Euro5 1,3 λτ. – 94 ίππων
• Σε έκδοση χάτσμπακ και σεντάν
• Στη χώρα μας τον Ιούνιο
Seat Ibiza ST: Λανσάρισμα μέσα στο καλοκαίρι Η στέισον βάγκον έκδοση του Seat Ibiza θα προάγει την ευρυχωρία και την πρακτικότητα ειδικά σε σχέση με τα χάτσμπακ μοντέλα, προσφέροντας ένα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, με όγκο 430 λίτρων (+138 λτ.) και φυσικά ευκολία φόρτωσης. Σχεδιαστικά, η προσθήκη του πίσω όγκου έχει γίνει με επιτυχία, χωρίς να αλλοιώνει κατά πολύ τη νεανική σχεδίαση του αμαξώματος, το οποίο φθάνει σε μήκος στα 4,23 μέτρα. Στους κινητήρες υπάρχουν τρεις επιλογές κινητήρα βενζίνης και τρεις diesel, με το περισσότερο ενδιαφέρον να συγκεντρώνει ο 1,2 TSI με τους 105 ίππους.
Skoda Fabia RS: Στην Ελλάδα τον Ιούλιο
Λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα της ανανεωμένης Fabia, η Skoda θα εντάξει στην γκάμα και την κορυφαία έκδοση RS. Το μοτέρ του αυτοκινήτου είναι ο γνωστός 1,4 TSI κινητήρας του ομίλου VW, στην ισχυρότερη εκδοχή του, με τους 180 ίππους. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DGS7, το μοτέρ αυτό προσδίδει στη Fabia RS γρήγορες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 7,3 δλ.), ενώ διατηρεί την κατανάλωση χαμηλά (6,2 λτ./100 χλμ.). Αλλαγές έχουμε και στην εμφάνιση της Fabia RS (πιο σπορτίφ αμάξωμα), ενώ η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή και έχει προστεθεί και εμπρός ηλεκτρονικό διαφορικό
XDS.
Επωφελούμενο από τον 1,4 TSI κινητήρα με 180 ίππους και το κιβώτιο DSG7, το νέο VW Polo GTI συνδυάζει τις γρήγορες επιδόσεις με τη χαμηλή κατανάλωση.
Νέο VW Polo GTI: Στην Ελλάδα τον Ιούλιο Το ενδιαφέρον αρκετών –κυρίως νέων– αγοραστών αναμένεται να συγκεντρώσει το λανσάρισμα του νέου VW Polo GTI στη χώρα μας, από τη στιγμή μάλιστα που έχουμε να κάνουμε με το ταχύτερο Polo στην ιστορία. Υπεύθυνος γι αυτό είναι ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος 1,4 TSI κινητήρας του αυτοκινήτου, ο οποίος αποδίδει 180 ίππους στις 6.200 σ.α.λ. και σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7 σχέσεων, επιτυγχάνει τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,9 δλ. Αυτό συμβαίνει μάλιστα χωρίς η κατανάλωση να βρίσκεται σε δυσθεώρητα ύψη, με τη VW να ανακοινώνει μέση κατανάλωση μόλις 5,9 λτ./100 χλμ.! Από εκεί και πέρα, το Polo GTI διαθέτει ένα διακριτικά σπορτίφ αμάξωμα, με τις μεγαλύτερες ζάντες 17 ιντσών, τα φώτα ημέρας τύπου LED και την εμπρός κυψελοειδή γρίλια με το λογότυπο «GTI» να αποτελούν τις πιο ορατές αλλαγές. Στο εσωτερικό η διαφορετικότητα της έκδοσης είναι πιο ορατή μέσω περισσότερων σπορ λεπτομερειών, ενώ, τέλος, η ανάρτηση έχει χαμηλώσει κατά 15 χλστ. και είναι πιο σφιχτή. Φυσικά, όπως και στο Golf GTI, παρών είναι το ηλεκτρονικό διαφορικό
XDS.