Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/6/2010
Παρουσίαση
It´s Summer time!
Νέα και δημοφιλή μικρομεσαία!
Διαβάστηκε από 31902 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/6/2010
Με ελκυστική σχεδίαση, turbo κινητήρες και σπορτίφ χαρακτηριστικά, η νέα Alfa Romeo Giulietta θα αποτελέσει ένα ποθητό μοντέλο της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Νέα Alfa Romeo Giulietta: Στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Η Alfa Romeo αναβιώνει το όνομα «Giulietta», ώστε να βαφτίσει το νέο της μικρομεσαίο μοντέλο. Η νέα Giulietta βασίζεται σε μια εντελώς νέα πλατφόρμα του ομίλου Fiat και περιλαμβάνει μια ρετρο-μοντέρνα αισθητική, που την καθιστά ξεχωριστή. Αλλά και οδηγικά, η μικρομεσαία 
Alfa θα ικανοποιήσει απόλυτα τον οδηγό της, προσφέροντας -εκτός από πολύ καλή οδική συμπεριφορά- και ραφιναρισμένη ποιότητα κύλισης και άνεση. Στον τομέα των κινητήρων, η Alfa Romeo πριμοδότησε τη νέα Giulietta μόνο με turbo κινητήρες, έχοντας ως αρχική επιλογή τον 1,4 TB με 120 ίππους. Αμέσως μετά έρχεται ο 1,4 turbo MultiAir με 170 ίππους, ενώ οι επιλογές κλείνουν με τον πρόσφατο 1,75 TBi κινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει 235 ίππους. Τα κιβώτια, σε κάθε περίπτωση, είναι 6τάχυτα μηχανικά, σύντομα όμως θα προστεθεί στην γκάμα και το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με την ονομασία «Alfa TCT».
Audi A3 1,2 TFSI: Στην Ελλάδα τον Ιούνιο
Το ρόλο της βασικής έκδοσης στην γκάμα του Audi A3 θα παίξει ο κινητήρας 1,2 TFSI του ομίλου VW, που θα λανσαριστεί στην Ελλάδα τον Ιούνιο. Το 4κύλινδρο, 8βάλβιδο αυτό μοτέρ αποδίδει 105 ίππους και 175 Nm ροπής, προσφέροντας καλές επιδόσεις, αλλά και πολύ χαμηλή κατανάλωση (5,5 λτ./100 χλμ.). Παράλληλα, ο κινητήρας αυτός συνδυάζεται και με σύστημα αυτόματης εκκίνησης / επανεκκίνησής του (start / stop). Από εκεί και πέρα, το A3 θα λάβει και κάποιες μικρές αισθητικές αλλαγές στο αμάξωμά του, ενώ θα διατηρηθούν τα γνώριμα, υψηλά στάνταρ ποιότητας, ασφάλειας και άνεσης του γερμανικού μικρομεσαίου.
Με 250 ίππους, σπορ ανάρτηση και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το νέο Megane Renault Sport αναμένεται να είναι ένα από τα πιο «καυτά» μικρομεσαία της αγοράς.
Νέο Megane Renault Sport: Στην Ελλάδα τον Ιούλιο 
Σπορτίφ συγκινήσεις, δύναμη και επιδόσεις αναμένεται να συνδυαστούν με τον καλύτερο τρόπο στην περίπτωση του νέου Megane 
Renault Sport. Βασισμένο στο Megane Coupe, το αυτοκίνητο θα αποτελέσει την κορωνίδα της γκάμας, με την παρουσία κάτω από το καπό του 2λιτρου turbo κινητήρα των 250 ίππων και 340 Nm ροπής. Οι επιδόσεις είναι εκρηκτικές, αφού τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 6,1 δλ. και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 245 χλμ./ώρα. Όμως δεν είναι μόνο αυτό το στοιχείο που αναμένεται να ξεχωρίζει το Megane R.S., αφού η οδική του συμπεριφορά, ύστερα από τις επεμβάσεις του αγωνιστικού τμήματος της Renault, θα είναι σίγουρα ένα από τα «όπλα» του. Άλλωστε η Renault θα προσφέρει το αυτοκίνητο σε εκδόσεις Sport και Cup, με τη δεύτερη να περιλαμβάνει και εμπρός διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.
Το υβριδικό Auris δεν είναι μόνο το μοντέλο της Toyota με τη χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου (3,8 λτ./100 χλμ.), αλλά κοστίζοντας από 22.700 ευρώ, είναι και το πιο προσιτό υβριδικό της εταιρείας.
Toyota Auris HSD: Στην Ελλάδα τον Ιούλιο
Η Toyota εντάσσει ένα ακόμη υβριδικό μοντέλο στην γκάμα της, το οποίο για πρώτη φορά στηρίζεται σε υπάρχον αυτοκίνητό της. Ο λόγος για το νέο Auris HSD, την υβριδική εκδοχή του ιαπωνικού μικρομεσαίου, που φέρει το ίδιο σύστημα κίνησης με αυτό του Toyota Prius. Το σύστημα αυτό αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα 1,8 λτ. με ισχύ 99 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων, με την ισχύ να μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται στους 136 ίππους και η κατανάλωση καυσίμου είναι σημαντικά μειωμένη (3,8 λτ./100 χλμ.). Στο τελευταίο συμβάλλουν και κάποιες αλλαγές στο εμπρός τμήμα του αμαξώματος του Auris Hybrid, που έχουν μειώσει τον αεροδυναμικό συντελεστή στο cd: 0,28. Τέλος, η Toyota έχει ανακοινώσει ήδη τις τιμές του οχήματος, που ξεκινούν από τα 22.700 ευρώ.
VW Golf 1,2 TSI: Στην Ελλάδα το καλοκαίρι
Ένα ακόμη μοντέλο του ομίλου VW που θα λάβει τον 1,2 TSI κινητήρα, είναι το Golf. Το αυτοκίνητο αναμένεται στην Ελλάδα μέσα στο καλοκαίρι και θα προσφέρεται με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη DSG7. Η απόδοση του 8βάλβιδου υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα θα ανέλθει στους 105 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 175 Nm μόλις από τις 1.550 στροφές. Για την επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα το Golf 1,2 TSI απαιτεί 10,6 δλ., τη στιγμή που η κατανάλωση περιορίζεται στα 5,7 λτ./100 χλμ. 
Πέρα πάντως από το μηχανικό κομμάτι, δεν αναμένονται περαιτέρω αλλαγές στα υπόλοιπα στοιχεία του οχήματος.
Fiat Bravo 1,4 MultiAir
• Με κινητήρα 1,4 turbo MultiAir – 140 ίππων
• Χαμηλότερη κατανάλωση και εκπομπές CO2
• Και μικρές αισθητικές αλλαγές
• Στη χώρα μας τον Ιούλιο
Lancia Delta 1,4 MultiAir
• Ο κινητήρας 1,4 turbo MultiAir και στην Delta
• Με απόδοση 170 ίππων και «συγκρατημένη» κατανάλωση
• Στην Ελλάδα προς τα τέλη του καλοκαιριού
Seat Leon 1,2 TSI
• O 1,2 turbo κινητήρας του ομίλου VW και στο Leon
• Με ονομαστική απόδοση 105 ίππων
• Μέση κατανάλωση μόλις 5,7 λτ./100 χλμ.
• Στην Ελλάδα τον Ιούλιο

 
 Τα μοντέλα που θα έρθουν το καλοκαίρι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μικρά και… καυτά!
Νέα και δημοφιλή μικρομεσαία!
Για… μεγάλα ταξίδια!
Πολυμορφικά για εξορμήσεις με όλη την οικογένεια!
Σπορ κουπέ και Ανοικτές προκλήσεις
Καλοκαιρινές αποδράσεις με το νέο σας SUV