ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2010
TEST
Σκεπτόμενη καρδιά…
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 68496 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2010
Έχει… άποψη!
Η ιταλική φινέτσα και οι σπορ καταβολές της Alfa Romeo έχουν επηρεάσει την εικόνα στο εσωτερικό της νέας Giulietta, το οποίο σίγουρα αποτελεί ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και ελκυστικά στη μικρομεσαία κατηγορία. Ουσιαστικά, το πρώτο πράγμα που προσέχουν οι πιο μυημένοι είναι ότι η σχεδίαση αυτή δε θυμίζει σε τίποτε αντίστοιχο τμήμα άλλου υπάρχοντος μοντέλου της Alfa και ίσως τελικά μας προϊδεάζει για το τι θα δούμε από εδώ και πέρα στα μελλοντικά αυτοκίνητα της φίρμας. Δε λείπουν πάντως και κάποιες αναφορές στο παρελθόν και ειδικά στην πρώτη γενιά της Giulietta, όπως είναι το χαρακτηριστικό οριζόντιο μεταλλικό φιλέτο, που χωρίζει σε τρία τμήματα το ταμπλό και ουσιαστικά καταργεί την έννοια της κεντρικής κονσόλας.
Ξεχωρίζει επίσης η παρουσία των αεροπορικού τύπου 5 οριζόντιων διακοπτών κάτω από το… τεμαχισμένο ηχοσύστημα, αλλά και οι τρεις στρογγυλοί διακόπτες για το χειρισμό του κλιματισμού. Στο κομμάτι μπροστά από τον οδηγό, ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και πλήρης, ωστόσο το πολυτελές τιμόνι με την προαιρετική επένδυση σε δέρμα και σουέτ είναι λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις από αυτό που θα θέλαμε.
Στον ποιοτικό τομέα, το γενικότερο επίπεδο είναι πολύ καλό, όμως κυρίως ο περιορισμός του αφρώδους υλικού σε ένα συγκεκριμένο κομμάτι του ταμπλό που περικλείει το μεταλλικό φιλέτο αποτρέπει τον τελικό χαρακτηρισμό ως «premium». Παράλληλα, δε λείπουν κάποια μικρά ατοπήματα φινιρίσματος στα κατώτερα επίπεδα, παρ΄ ότι τελικά, σε σχέση με το παρελθόν, η κατασκευή είναι πιο στιβαρή και συμπαγής.
Πλήρως ξεχωριστή και καθολικά όμορφη σχεδίαση στο εσωτερικό της Giulietta. Η ποιότητα είναι πολύ καλή, ωστόσο δε λείπουν κάποια μικρά ατοπήματα φινιρίσματος.
Ο πίνακας οργάνων είναι ευανάγνωστος και πλήρως ενημερωτικός. Φυσικά, η αναγραφή των ενδείξεων στα ιταλικά και οι θόλοι για το ταχύμετρο και το στροφόμετρο είναι μια επιλογή εκ των ουκ άνευ για μια Alfa.
Οι πέντε οριζόντιοι διακόπτες στη μέση της κεντρικής κονσόλας εντυπωσιάζουν, θυμίζοντας παράλληλα τους αντίστοιχους διακόπτες στην κεντρική κονσόλα της κορυφαίας Alfa 8C Competizione.

 
 Νέα Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία