Διαβάστηκε από 68496αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2010
Κάτι παραπάνω από απλά «βασικός»
Αποκλειστικά με turbo κινητήρες προσφέρει η Alfa Romeo την Giulietta, με τη βασική επιλογή της γκάμας να την ορίζει ο 1.400άρης των 120 ονομαστικών ίππων, που γνωρίσαμε και στη MiTo. Ουσιαστική του διαφορά στην Giulietta είναι ότι συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο με σχετικά σφιχτή κλιμάκωση. Ο συνδυασμός αυτός εξασφαλίζει πολύ καλό τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, με τη μέγιστη ροπή των 208 Nm να αποδίδεται μόλις από τις 1.750 σ.α.λ. Από εκεί και πάνω, η απόδοση της δύναμης έρχεται γραμμικά και χωρίς ξεσπάσματα, χαρίζοντας στην Giulietta έναν πολιτισμένο χαρακτήρα. Το κιβώτιο, από την πλευρά του, όπως προείπαμε, έχει σχετικά σφιχτή κλιμάκωση, ενώ ο επιλογέας του με τη χαρακτηριστική μπίλια στην άκρη διακρίνεται για την αίσθηση που προσφέρει. Σημειώστε, τέλος, ότι για πρώτη φορά με τον 1,4 TB 120 PS συνδυάζεται σύστημα αυτόματης εκκίνησης/επανεκκίνησής του Start&Stop, ώστε να εξοικονομηθεί ενέργεια σε αλλεπάλληλες στάσεις.
Ο επιλογέας, με τη ρετρό μπίλια (σε μέγεθος όμως μικρής… μπάλας!), διακρίνεται για το «κούμπωμά» του και τη γενικότερη πολύ καλή αίσθηση.
Ο 120άρης 1,4 TB επιλέχθηκε για να κρατηθεί πιο χαμηλά το κόστος της βασικής έκδοσης. Στην πράξη αποδεικνύεται αρκετά ικανός στο να κινήσει σβέλτα την Giulietta.