Διαβάστηκε από 68496αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2010
Ξεχωρίζει σε πρόσφυση, οδηγική αίσθηση και ποιότητα κύλισης
Στις στροφές, ακόμη και υπό πίεση η Giulietta διατηρεί στο ακέραιο την τροχιά της και μόνο σε πολύ οριακές
περιπτώσεις θα κάνει την εμφάνισή της η υποστροφή.
Η Giulietta βασίζεται σε ένα νέο δάπεδο, το οποίο είναι πιο άκαμπτο και με το ίδιο βάρος –αν και μεγαλύτερο– από το παρελθόν, περιλαμβάνοντας επίσης και μια εντελώς νέα ανάρτηση. Στο εμπρός τμήμα λοιπόν, η κλασική στην κατηγορία λύση των Γονάτων ΜακΦέρσον βρίσκει πλέον εφαρμογή και σε μια μικρομεσαία Alfa, αντί των διπλών ψαλιδιών του παρελθόντος. Στο πίσω τμήμα συναντούμε μια νέου τύπου ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, που ονομάζεται «bi-link» και εκτός των άλλων βελτιώνει την απορροφητικότητα των κραδασμών κατά το πέρασμα από ανωμαλίες. Σε συνδυασμό με το πιο άκαμπτο δάπεδο, η νέα αυτή ανάρτηση προσφέρει εξαιρετική ποιότητα κύλισης, πολύ καλό πάτημα, αλλά και επιπλέον καλύτερη άνεση σε σχέση με το παρελθόν. Όμως, το πιο σημαντικό είναι ότι όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς να χάνεται η σπορτίφ οδηγική αίσθηση και η οδική συμπεριφορά που οφείλει να έχει κάθε Alfa. Αυτό γίνεται αντιληπτό κυρίως σε μια «σφιχτή» διαδρομή, εκεί όπου η Giulietta παρουσιάζει υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης, με το ηλεκτρονικό διαφορικό e-Q2 να δουλεύει συνεχώς και, σε συνδυασμό με τη σχετικά σφιχτή ανάρτηση, να κρατά πεισματικά το αυτοκίνητο στην τροχιά. Σύμμαχο του οδηγού αποτελεί και το γρήγορο τιμόνι με τις μόλις 2,2 στροφές από άκρη σε άκρη, το οποίο διαθέτει πολύ καλή –αν και κάπως τεχνητή ελέω ηλεκτρικής υποβοήθησης– αίσθηση. Κορυφαία, τέλος, σε απόδοση φάνηκαν τα φρένα, που έχουν και σύστημα προ-φόρτισης, όμως σε διαδοχικά βίαια φρεναρίσματα έδειξαν σημάδια κόπωσης. Σημειώστε, τέλος, ότι και σε αυτή την Alfa το «παρών» δίνει το σύστημα δυναμικής κατάστασης Alfa D.N.A., με τρεις επιλογές για τον οδηγό (Normal, Dynamic, All Weather).