ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/6/2010
Παρουσίαση
Εγγυημένη εξυπηρέτηση Kia
Συνέντευξη με τον κ. Ιωάννη Παπαδογιάννη Τεχνικό Δ/ντή της ΑΟΥΤΟΝΤΗΛ Π.&Ρ. ΔΑΒΑΡΗ ΑΒΕΕ
Διαβάστηκε από 8352 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/6/2010
Αυτή τη στιγμή η Kia διαθέτει 58 συνολικά εξουσιοδοτημένα συνεργεία και 52 εκθέσεις σε όλη την Ελλάδα.

" Η οργάνωση του δικτύου μας σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή στοχεύει στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά από αυτήν, δηλαδή στο λεγόμενο "After Sales"…"

Α.Τ.: Πείτε μας λίγα λόγια για το δίκτυο της Kia στην Ελλάδα, καθώς επίσης και για τον τομέα Αfter Sales…

Ι.Π.: Η εταιρεία ΑΟΥΤΟΝΤΗΛ Π.&Ρ. ΔΑΒΑΡΗ ΑΒΕΕ ανήκει στον Όμιλο Εταιρειών Π.&Ρ. Δάβαρη και από το 1999 εκπροσωπεί τη μάρκα KIA στην ελληνική αγορά. Ο Όμιλος, ανάμεσα σε πολλές δραστηριότητες και πέρα από την KIA, αντιπροσωπεύει αποκλειστικά στην Ελλάδα τα τελευταία 20 χρόνια τη μάρκα Hyundai και πρόσφατα ξεκίνησε την αποκλειστική αντιπροσώπευση της πολυτελούς μάρκας ASTON MARTIN. Η συνεχώς αναπτυσσόμενη πορεία της KIA στην ελληνική αγορά οδήγησε στο σχεδιασμό ενός δικτύου Επισήμων Εμπόρων / Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών, που καλύπτει σήμερα το μεγαλύτερο ποσοστό της επικράτειας. Διαθέτουμε 58 συνολικά εξουσιοδοτημένα συνεργεία και 52 εκθέσεις. Η οργάνωση του δικτύου μας σύμφωνα με τα πρότυπα του κατασκευαστή στοχεύει στην καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του πελάτη τόσο κατά την πώληση, όσο και μετά από αυτήν, δηλαδή στο λεγόμενο "After Sales".

Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, πως η ΑΟΥΤΟΝΤΗΛ Π.&Ρ. ΔΑΒΑΡΗ ΑΒΕΕ κατέκτησε το 2009 την υψηλότερη θέση παγκοσμίως (πρώτη ανάμεσα σε 40 χώρες που συμμετέχουν σε έρευνα του κατασκευαστή), ως προς το δείκτη πιστότητας πελατών στο After Sales. Φυσικά, σε μία τέτοια επιτυχία, πέρα από τη δική μας οργάνωση, εκπαίδευση και υποστήριξη, συμβάλλει και το προϊόν, το οποίο ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό ως προς την ποιότητα, την αξιοπιστία του και τη μοντέρνα ευρωπαϊκή πλέον κατασκευή και σχεδίαση, όπως και τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Ο κατασκευαστής KIA MOTORS είναι τόσο σίγουρος για την ποιότητα και αξιοπιστία των προϊόντων του, ώστε προσφέρει σήμερα -σε όλα τα μοντέλα KIA- 7ετή εργοστασιακή εγγύηση. Η εγγύηση αυτή αποτελεί μοναδικό σε παγκόσμια κλίμακα πλεονέκτημα για τους πελάτες μας, ενώ πρόκειται για εγγύηση πλήρους κάλυψης του αυτοκινήτου.
Αυτό το τονίζουμε, διότι τον τελευταίο καιρό οι πελάτες βομβαρδίζονται κυριολεκτικά με προσφορές του ανταγωνισμού, που αφορούν σε ασφαλιστικά προγράμματα επέκτασης της εργοστασιακής εγγύησης, στην πλειοψηφία των οποίων οι καλύψεις περιορίζονται σε βλάβες του κινητήρα και της μετάδοσης κίνησης!

"Δεν είναι τυχαίο το γεγονός, πως η ΑΟΥΤΟΝΤΗΛ Π.&Ρ. ΔΑΒΑΡΗ ΑΒΕΕ κατέκτησε το 2009 την υψηλότερη θέση παγκοσμίως (πρώτη ανάμεσα σε 40 χώρες που συμμετέχουν σε έρευνα του κατασκευαστή) ως προς το δείκτη πιστότητας πελατών στο After Sales…"

Α.Τ.: Ποια προγράμματα και προσφορές ισχύουν αυτή τη στιγμή στον τομέα του After Sales για τους πελάτες της Kia;

Ι.Π.: Πέρα από το μοναδικό πρόγραμμα 7ετούς εργοστασιακής εγγύησης πλήρους κάλυψης, οι πελάτες μας απολαμβάνουν προγράμματα After Sales Marketing στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών, όπως:
Α) Το πρόγραμμα 5x5, σύμφωνα με το οποίο κάθε πελάτης που πραγματοποιεί 5 συνεχόμενα service στο Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών KIA, μπορεί να αγοράσει το καινούριο του KIA με έκπτωση 5%.
Β) Το πρόγραμμα One Credit Visa, όπου ο πελάτης, κάνοντας χρήση της κάρτας του στις καθημερινές του αγορές, μπορεί να απολαμβάνει δωρεάν ετήσιο service και άλλα ελκυστικά προνόμια.
"Όλο το παραγωγικό και μη παραγωγικό προσωπικό του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της KIA εκπαιδεύεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή…"

Α.Τ.: Ποια, κατά τη γνώμη σας, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά των υπηρεσιών του δικτύου After Sales της Kia, που την κάνουν να ξεχωρίζει έναντι των άλλων εταιρειών;

Ι.Π.: Η φιλοσοφία της KIA στο After Sales περιλαμβάνεται στον όρο του εργοστασίου "Family-like Care". Όλη η οργάνωση του service από το κλείσιμο του τηλεφωνικού ραντεβού μέχρι την παράδοση του αυτοκινήτου και το τηλεφωνικό Follow Up, επικεντρώνεται στον πελάτη, σε μία προσπάθεια να του προσφέρουμε "Φροντίδα Οικογενειακού Τύπου", ξεπερνώντας έτσι τις προσδοκίες του. Η προσπάθεια αυτή πιστεύουμε αποτελεί ειδοποιό διαφορά απέναντι στον ανταγωνισμό.

Α.Τ.: Πώς πραγματοποιείται ο έλεγχος και γενικότερα η πιστοποίηση/εκπαίδευση των εργαζομένων στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία Kia;

Ι.Π.: Όσον αφορά στην Εκπαίδευση του Δικτύου στο After Sales η ΑΟΥΤΟΝΤΗΛ διαθέτει πλήρως οργανωμένη Τεχνική Σχολή, επανδρωμένη με έμπειρους εκπαιδευτές, παρέχοντας έτσι υψηλού επιπέδου Τεχνική και Οργανωτική Εκπαίδευση. Όλο το παραγωγικό και μη παραγωγικό προσωπικό του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Επισκευαστών της KIA εκπαιδεύεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή. Τηρείται αυστηρά η διαδικασία πιστοποίησης σε τρία διαφορετικά επίπεδα (Certified, Expert και Master).
Επιπλέον υπάρχουν υποχρεωτικές εκπαιδεύσεις για νέα προϊόντα και τεχνολογίες.
Παράλληλα, οι εκπαιδευόμενοι συμμετέχουν, σε ετήσια βάση, σε διαγωνισμούς που ξεκινούν από Εθνικό Επίπεδο και καταλήγουν σε Πανευρωπαϊκό και Παγκόσμιο Επίπεδο.


 
 Οι υπηρεσίες After Sales της Kia
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Tα βασικά σημεία των υπηρεσιών Kia After Sales
Διαστήματα service των μοντέλων της Kia*
- Cee´d 1,4 & Pro Cee´d
- Picanto 1,1
- Soul 1,6
- Sportage 2,0
- Venga 1,4
Συνέντευξη με τον κ. Ιωάννη Παπαδογιάννη Τεχνικό Δ/ντή της ΑΟΥΤΟΝΤΗΛ Π.&Ρ. ΔΑΒΑΡΗ ΑΒΕΕ
Το Πανελλαδικό δίκτυο After Sales της Kia