Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/7/2010
Συγκριτικό Test
Αερομαχία κορυφής!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 64459 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2010
Πολύ καλό το Golf, όμως ακόμη καλύτερη η Giulietta
Ουδέτερη σε βαθμό… εκνευρισμού και με γρήγορο τιμόνι, η Giulietta είναι η χαρά της οδήγησης. Η ποιότητα κύλισης είναι επιπλέον πολύ καλή και η άνεση ικανοποιητική.
Η Alfa Romeo Giulietta βασίζεται πάνω σε ένα νέο πάτωμα, πιο ελαφρύ και πιο άκαμπτο από το παρελθόν, το οποίο φέρει ανάρτηση με μια νέα πίσω διάταξη πολλαπλών συνδέσμων. Σε συνδυασμό με τα αυξημένα μετατρόχια, αλλά και με τη στάνταρ παρουσία του εμπρός ηλεκτρονικού διαφορικού e-Q2, η Giulietta πατάει με σιγουριά, στρίβει με τρομερή αυτοπεποίθηση και κυρίως εμφανίζει πολύ αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές. Είναι χαρακτηριστικό άλλωστε, ότι η υποστροφή απουσιάζει σε τέτοιο βαθμό, ώστε δε συμβαίνει ούτε καν το επιτηδευμένο "παιχνίδισμα" με το πίσω μέρος, σε μια απότομη τιμονιά και άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή!
Το συγκροτημένο Golf εμπνέει ασφάλεια και έχει πολύ καλή αίσθηση, δε σε φτιάχνει όμως τόσο όσο η Giulietta. Προσφέρει ωστόσο καλύτερη άνεση.
Το Golf, από την πλευρά του, διαθέτει και εκείνο πολύ καλά οδικά χαρακτηριστικά, εμπνέοντας σιγουριά και ασφάλεια, όμως δε φτάνει στη σχεδόν απόλυτη ουδετερότητα της Giulietta σε ένα στροφιλίκι, ενώ εμφανίζει και κατά περίπτωση μια μικρή απώλεια της ελκτικής πρόσφυσης. Στη μάχη των τιμονιών τώρα, αυτό του Golf προσφέρει οριακά καλύτερη και λιγότερη τεχνητή αίσθηση από αυτό της Giulietta, της οποίας το τιμόνι όμως είναι πολύ πιο γρήγορο (2,2 στροφές από άκρη σε άκρη, έναντι 3).
Λίγο πιο άνετο το Golf
Στον τομέα της άνεσης, αμφότερα τα αυτοκίνητα βρίσκονται σε ικανοποιητικά επίπεδα, με την ανάρτηση του Golf να απορροφά λίγο πιο αποτελεσματικά τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Στην Alfa, ενώ το πίσω τμήμα κάνει πολύ καλή δουλειά (ελέω και της ύπαρξης ενός νέου κάθετου συνδέσμου μεταξύ του διαμήκους βραχίονα της πίσω ανάρτησης και του σασί), το εμπρόσθιο μεταφέρει κάποιους κραδασμούς κατά το πέρασμα από ανωμαλίες, που γίνονται αισθητοί στο τιμόνι. Πάντως, η υψηλή ποιότητα κύλισης, όπως και στο Golf, αποτελεί ένα από τα πλεονεκτήματα της Giulietta.

 
 Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS VS VW Golf 1,4 TSI 122 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικά
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρες - Επιδόσεις
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα