Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/7/2010
Συγκριτικό Test
Αερομαχία κορυφής!
Κινητήρες - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 64459 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/7/2010
Ελαφρώς πιο γρήγορη συνολικά η Giulietta
Η βασική επιλογή κινητήρα στην γκάμα της Giulietta είναι ο 1,4 Turbo Benzina των 120 ίππων, ο οποίος έρχεται με βελτιώσεις σε διάφορα σημεία, αλλά και με ένα νέο 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Έναντι του 1,4 TSI του Golf (με 141 ίππους στο δυναμόμετρο) και του επίσης μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, το μοτέρ αυτό δίνει καλύτερες επιδόσεις εν κινήσει στην Alfa, χάνοντας μόνο στις επιταχύνσεις από στάση. Αυτό οφείλεται κυρίως στο ελαφρώς πιο σφιχτής κλιμάκωσης -κυρίως σε 5η και 6η σχέση- κιβώτιο, με το οποίο έχει προικίσει την Giulietta η Alfa Romeo. Από την άλλη, το Golf εκμεταλλεύεται τα υψηλά αποθέματα ροπής του 1,4 TSI και το πιο δυναμικό τράβηγμα από χαμηλά, για να μας δώσει ένα πιο γρήγορο νούμερο στο 0-100 χλμ./ώρα των μετρήσεών μας (9,4 δλ., -0,7 δλ. σε σχέση με την Giulietta). Στην κατανάλωση πάντως, τα δύο αυτοκίνητα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα (6,2 λτ./100 χλμ. για το Golf, έναντι 6,4 λτ./100 χλμ. της Alfa), ενώ στους ρύπους το Golf υπερτερεί κατά 5 γρ./χλμ.
Η απόδοση του TSI του Golf και κυρίως οι επιδόσεις από στάση είναι καλύτερες από αυτές της Giulietta.
Ο συνδυασμός του 1,4 TB κινητήρα με 6άρι μηχανικό κιβώτιο δίνει στην Giulietta την υπεροχή στις ρεπρίζ.

 
 Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB 120 PS VS VW Golf 1,4 TSI 122 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικά
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρες - Επιδόσεις
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία
Συμπέρασμα