Διαβάστηκε από 17010αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/7/2010
Ιδιαίτερα ευχάριστο και ικανό στο δρόμο
Ευχάριστη είναι η οδική συμπεριφορά του Juke ακόμα και σε γρήγορους ρυθμούς. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός είναι πολύ καλή, ενώ οι αντιδράσεις του αμαξώματος είναι στην πλειοψηφία τους ουδέτερες.
Μια ευχάριστη έκπληξη αποτελεί το Juke στο δρόμο. Το αυτοκίνητο με τον ισχυρό κινητήρα των 190 ίππων, που είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε στην πόλη και στα προάστια της Φρανκφούρτης, έδειξε πολύ καλά δείγματα, με την οδική του συμπεριφορά να χαρακτηρίζεται ενδιαφέρουσα με -τηρουμένων των αναλογιών- σπορτίφ προεκτάσεις. Ξεκινώντας από τη δομή και τις λύσεις της Nissan στον τομέα, αξίζει να σημειώσουμε, ότι η πλατφόρμα του είναι μια νέα που έχει αναπτύξει η Renault, σε συνεργασία με τη Nissan και ονομάζεται "B Platform", με την ονομασία της να υποδηλώνει ότι προορίζεται για μικρά αυτοκίνητα.
Η σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης δεν επιφέρει περιορισμούς σε άνεση, με την ποιότητα κύλισης μάλιστα να είναι υψηλού επιπέδου.
Αυτή έχει χρησιμοποιηθεί και στο Cube της Nissan, ενώ στην πράξη είναι μια πλατφόρμα που συνδυάζει στοιχεία του Qashqai και του πολυχρηστικού Note. H ανάρτηση βασίζεται στη γνωστή συνταγή με γόνατα ΜακΦέρσον για τον εμπρός άξονα, ενώ πίσω στις δικίνητες εκδόσεις συναντάμε ημιάκαμπτο άξονα, με τις τετρακίνητες να διαθέτουν πολλαπλούς συνδέσμους. Στην πράξη, η ανάρτηση με τη σφιχτή ρύθμιση διαμορφώνει σε μεγάλο ποσοστό την οδική του συμπεριφορά, με το αμάξωμα να παρουσιάζει μικρές κλίσεις και θετικό πάτημα στο δρόμο σε μεγάλες ταχύτητες, προσφέροντας ωστόσο και καλά επίπεδα άνεσης. Η οδική του συμπεριφορά χαρακτηρίζεται ασφαλής και προβλέψιμη, με τον οδηγό να λαμβάνει καλή αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, γεγονός που του επιτρέπει να αντλήσει το 100% της απόδοσης του κινητήρα. Στα θετικά του στοιχεία συγκαταλέγεται το κιβώτιο, αλλά και το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP) που επεμβαίνει διακριτικά. Όσον αφορά στο τετρακίνητο Juke, οι διαφορές σε οδηγικό επίπεδο δε στάθηκε δυνατό να γίνουν αντιληπτές, ωστόσο θεωρείται δεδομένο, ότι τα επίπεδα πρόσφυσης είναι μεγαλύτερα και οι όποιες τάσεις για υποστροφή θα εξαλείφονται αποτελεσματικά. Όσον αφορά στις δυνατότητές του σε εκτός δρόμου αποστολές, τόσο ο κινητήρας (αποκλειστικά των 190 ίππων) αλλά και το νέο σύστημα τετρακίνησης, όσο και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (180 χλστ.) υπόσχονται καλές επιδόσεις.