Διαβάστηκε από 41740αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/9/2010
Το υβριδικό Auris διευρύνει την γκάμα των υβριδικών της Toyota κάτω από το γνωστό σε όλους μας Prius. Χρησιμοποιώντας μάλιστα το ίδιο υβριδικό σύστημα, το Auris HSD, καταφέρνει να είναι -όχι μόνο στα
χαρτιά- ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα του σήμερα. Και αυτό συμβαίνει χωρίς να χάνει τα κύρια χαρακτηριστικά, που έχουν καταστήσει ως best-seller στην κατηγορία του το αυτοκίνητο της Toyota.
Ήταν αναμενόμενο ότι μετά από τρεις γενιές Toyota Prius, που εξασφάλισαν από τη μια την απαραίτητη τεχνογνωσία και από την άλλη "έμαθαν" στο κοινό το τι εστί υβριδικό, η Toyota αργά ή γρήγορα θα μας έφερνε ένα ακόμη μοντέλο του είδους. Και πλέον, το υβριδικό αυτό δεν είναι ένα διαφορετικό μοντέλο στην γκάμα, αλλά βασίζεται σε ένα υπάρχον αυτοκίνητο της εταιρείας, μειώνοντας έτσι το κόστος εξέλιξής του.
Ο λόγος για το νέο Auris HSD, το οποίο μόλις πριν λίγες ημέρες ξεκίνησε την εμπορική του πορεία και στη χώρα μας, διευρύνοντας έτσι τις υβριδικές επιλογές της Toyota. Αισθητικές αλλαγές για καλύτερη αεροδυναμική
Η περισσότερο προηγμένη τεχνολογικά έκδοση του Auris δεν κρύβεται αισθητικά, αφού κυρίως για λόγους βελτίωσης της αεροδυναμικής περιλαμβάνει αρκετές αλλαγές σε σχέση με το γνωστό μας Auris.
Αρχικά στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο νέος προφυλακτήρας, που ενσωματώνει και φώτα ημέρας με λαμπτήρες LED. Αλλαγές έχουμε και στη μάσκα, όπου η γρίλια έχει πλέον διαφορετικό σχήμα, είναι χρωμιωμένη και με πιο "ομαλή" κλίση. Στο πλάι διακρίνονται οι νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ενώ στο πίσω τμήμα ο προφυλακτήρας είναι ελαφρώς αλλαγμένος, όπως επίσης και η αεροτομή. Σε επίπεδο αεροδυναμικής, οι αλλαγές αυτές, σε συνδυασμό με το χαμηλότερο κατά 5 χλστ. αμάξωμα, εξασφαλίζουν χαμηλότερη αεροδυναμική αντίσταση σε σχέση με ένα "συνηθισμένο" Auris (cd: 0,283 από cd: 0,293), συμβάλλοντας από την πλευρά τους και στη μείωση της κατανάλωσης. Πλήρως εξοπλισμένο με τιμή από 22.980 ευρώ Έχοντας τιμή 22.980 ευρώ για την αρχική έκδοση Unique, το Auris HSD είναι το φθηνότερο υβριδικό στην γκάμα της Toyota. Μάλιστα, ο εξοπλισμός της έκδοσης αυτής είναι πλήρης και έτσι δημιουργείται ένα πολύ ενδιαφέρον πακέτο για κάποιον που ενδιαφέρεται για ένα "Full Hybrid" όχημα (δηλαδή που να μπορεί να κινηθεί και μόνο με ηλεκτρική ενέργεια).
Όμως, για τα δεδομένα της μικρομεσαίας κατηγορίας, η τιμή αυτή είναι αυξημένη.
Σημειώστε τέλος, ότι το ειδικό λευκό pearl χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής είναι αποκλειστικά προσφερόμενο στα υβριδικά της Toyota, με το κόστος του να είναι επιπλέον 600 ευρώ. Μας άρεσε
Το γεγονός ότι στην πράξη επιβεβαιώνει την οικονομία και οικολογία που υπόσχεται η Toyota, η… ησυχία που επικρατεί όταν ο βενζινοκινητήρας δε λειτουργεί, η σχεδίαση στο εσωτερικό, η σταθερότητα στην ευθεία και στις στροφές, οι μειωμένοι αεροδυναμικοί θόρυβοι και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης. Δε μας άρεσε
Η απουσία ενεργητικής ανάμιξης του οδηγού στην εναλλαγή των σχέσεων του κιβωτίου, ο μικρός χώρος αποσκευών, ο θόρυβος από το βενζινοκινητήρα στις μεσαίες στροφές και άνω, η αίσθηση από το πεντάλ των φρένων.