ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/8/2010
Παρουσίαση
Τα σημαντικότερα μοντέλα και oι πιο σημαίνουσες χρονολογίες στην ιστορία της Peugeot
Διαβάστηκε από 2202 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/8/2010
Όπως προείπαμε, το πρώτο αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής της Peugeot, το Type 3, λανσαρίστηκε το 1891. Το Σεπτέμβρη του ίδιου χρόνου, ένα τέτοιο αυτοκίνητο διέσχισε 2.045 χιλιόμετρα σε 139 χώρες, με μέση ταχύτητα 14 χλμ./ώρα. Τα επόμενα 4 χρόνια κατασκευάστηκαν και πωλήθηκαν 64 αυτοκίνητα αυτού του τύπου.
- Πολύ σημαντικό για την Peugeot ήταν το μοντέλο Type B3P1 του 1912. Η μεγάλη του εμπορική επιτυχία (εξαντλήθηκαν και οι 3.000 μονάδες στις οποίες είχε παραχθεί) έδωσε στη φίρμα μεγάλη οικονομική ώθηση. Ήταν ένα μικρό και καλά εξοπλισμένο αυτοκίνητο, σχεδιασμένο από το διάσημο Ettore Bugatti.
- Η απαρχή του Α΄ Παγκοσμίου Πολέμου ανάγκασε την Peugeot να σταματήσει την κατασκευή νέων αυτοκινήτων και να αφιερώσει τις δυνατότητές της στην παραγωγή πολεμικού υλικού.
- Η επαναφορά της Peugeot στο χώρο του αυτοκινήτου, μετά τον πόλεμο, ήταν ιδιαίτερα δυναμική, με εφευρέσεις όπως η ανοιγόμενη οροφή. Εντύπωση προκάλεσε σε όλους το coupe cabriolet 401 Eclipse του 1934. Διέθετε ένα εξαιρετικά καινοτόμο -για τα δεδομένα της εποχής- σύστημα μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής! Ουσιαστικά ήταν ο προάγγελος των σημερινών CC.
- Το τέλος του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου βρίσκει την Peugeot να προσπαθεί να ανασυγκροτηθεί από τις καταστροφές που της προξένησε ο πόλεμος. Μόλις το 1948 λανσάρεται ένα καινούριο μοντέλο, το 203. Ήταν ένα όχημα που συμβόλιζε την ανανέωση και ήταν ιδιαίτερα άνετο και πρακτικό. Ήταν το πρώτο Peugeot με αυτοφερόμενο αμάξωμα, έμεινε στην παραγωγή ως το 1960 και κατασκευάστηκε σε 685.000 κομμάτια.
- Εν τω μεταξύ, το 1941 η Peugeot δημιούργησε το VLV, ένα μικρό όχημα πόλης, το οποίο διέθετε ηλεκτρικό κινητήρα! Εκατοντάδες μονάδες από αυτό κυκλοφόρησαν στους δρόμους του Παρισιού, σηματοδοτώντας έτσι την υψηλή τεχνογνωσία που διέθετε ήδη από τότε η γαλλική φίρμα.
- Ακολούθησε μια σειρά από επιτυχημένα νέα μοντέλα όλων των κατηγοριών, ακόμη και φορτηγών. Χρονικό σημείο αναφοράς για την Peugeot ήταν το 1976, όταν απορρόφησε τη συμπατριώτισσα Citroen S.A. Η ανάπτυξη συνεχίζεται με την εξαγορά της Chrysler Ευρώπης το 1978 και τη δημιουργία του εμπορικού σήματος Talbot, που διατηρήθηκε ως το 1986.
- Το 1983 εμφανίζεται στην αγορά το 205, που έγινε ιδιαίτερα δημοφιλές κυρίως στους νεότερους οδηγούς, βοηθώντας την Peugeot να προωθήσει την καινοτομική και δυναμική της εικόνα.
- H Peugeot μπαίνει στην αγορά των πολυμορφικών αυτοκινήτων το 1991 με το 806, ενώ το 1997 η έκδοση Coupe του 406 ανακηρύχθηκε στο Μιλάνο ως "το ομορφότερο αυτοκίνητο στον κόσμο" για τη χρονιά εκείνη.
- Το 1998 η ευρωπαϊκή αγορά υποδέχθηκε το 206, που γνώρισε τεράστια εμπορική επιτυχία χάρη στην πρωτοποριακή του εμφάνιση και στον ολοκληρωμένο του χαρακτήρα.
- Η "αυγή" του αιώνα που διανύουμε βρήκε την Peugeot S.A. ανάμεσα στις μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου, με παρουσία σε πάνω από 140 χώρες, με περισσότερα από 10.000 σημεία πώλησης και περίπου 150.000 εργαζόμενους στα 11 εργοστάσια παραγωγής που διατηρεί παγκοσμίως.
- Σήμερα η Peugeot ξεχωρίζει τόσο για τα πολύ εντυπωσιακά και ολοκληρωμένα προϊόντα της, όσο και για τις υπερσύγχρονες οικολογικές τεχνολογίες που έχει αναπτύξει. Μοντέλα όπως το νέο κουπέ RCZ δε γίνεται να περάσουν απαρατήρητα, ενώ πρωτότυπα όπως το SR1 διακρίνονται τόσο για το πολυτελές τους ύφος, όσο και για την υψηλή τεχνολογία που ενσωματώνουν. Το Coupe & Cabrio μοντέλο διαθέτει το υβριδικό σύστημα HYbrid4, που συνδυάζει έναν ηλεκτροκινητήρα τοποθετημένο στους πίσω τροχούς και ένα βενζινοκινητήρα στους μπροστά. Ο κινητήρας βενζίνης 1.6 λίτρων THP αποδίδει 218 άλογα, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 70 kW (95 ίππους). Η συνολική ιπποδύναμη του SR1 είναι 313 άλογα, ενώ χρειάζεται μόλις 4.9 λίτρα/100 χλμ. με τις εκπομπές CO2 119 γρ/χλμ. Τέλος, "πράσινες" διαδρομές μέσα στην πόλη "υπόσχεται" να χαράξει το ηλεκτρικό πρωτότυπο BB1, ενώ το έτοιμο να λανσαριστεί στην Ευρώπη 3008 ΗΥbrid4 αποτελεί το πρώτο μαζικής παραγωγής υβριδικό αυτοκίνητο με diesel κινητήρα, με μέση κατανάλωση μόλις 3,8 λτ./100 χλμ.
To Τype B3P1 του 1912 το αποκαλούσαν και "Bebe", λόγω της "παιχνιδιάρικης" εμφάνισής του.

Το 401 Εclipse ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην ιστορία που χρησιμοποιούσε μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή.

Με το ηλεκτρικό VLV η Peugeot έδειξε πως διαθέτει κορυφαία τεχνολογία, πολλές δεκαετίες πριν η ηλεκτροκίνηση περάσει ξανά στο προσκήνιο, ως λύση για βιώσιμες μετακινήσεις στον 21ο αιώνα.

Το μικρό 205 GTI κυριολεκτικά "ανέθρεψε" πολλούς και πολλές από εμάς, προσφέροντας απλόχερα οδηγική ευχαρίστηση.

Το 1993 με το 806 η Peugeot έκανε αισθητή την παρουσία της στην ανερχόμενη τότε κατηγορία των πολυχρηστικών αυτοκινήτων.

Το πρωτότυπο ΒΒ1

Το coupe cabrio SR1 μας δείχνει τα σχεδιαστικά πρότυπα που θα ακολουθήσει τα επόμενα χρόνια η Peugeot. Ταυτόχρονα αποτελεί σπουδή για την εξέλιξη νέας υβριδικής τεχνολογίας. Στην ίδια κατεύθυνση, το 2,5 μέτρων πρωτότυπο ΒΒ1 μαρτυρά πως οι μελλοντικές προτάσεις της Peugeot για μετακινήσεις εντός πόλης θα είναι ηλεκτρικές.


 
 Peugeot - 200 χρόνια ιστορίας
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Το λιοντάρι ως λογότυπο
Το απαραίτητo νούμερο 0 στις ονομασίες των μοντέλων
Τα σημαντικότερα μοντέλα και oι πιο σημαίνουσες χρονολογίες στην ιστορία της Peugeot
Αγωνιστικές επιτυχίες από το 1894!