Διαβάστηκε από 62023αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/10/2010
Λιτό, αλλά στιβαρό
Το ταμπλό αποτελείται από αποδεκτής ποιότητας υλικά, με καλή συναρμολόγηση και ανάλογο φινίρισμα. Σχεδιαστικά το διέπει απλότητα.
Το εσωτερικό του Duster συμβαδίζει με το value for money χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Αυτό μεταφράζεται σε σχεδιαστική απλότητα (με πολλά στοιχεία και διακόπτες από παλαιότερα Renault) και σκληρά και μέτρια στην αφή πλαστικά μέρη, που όμως δείχνουν γερά βιδωμένα, χωρίς να τρίζουν. Υπάρχουν μερικά εργονομικά σφάλματα, όπως η κόρνα στο μοχλοδιακόπτη των φώτων ή οι κάθετα τοποθετημένοι διακόπτες για τα παράθυρα στην κεντρική κονσόλα, το περιστροφικό χειριστήριο για τους ηλ. καθρέφτες κάτω από το λεβιέ του χειρόφρενου και το αντίστοιχο για τη ρύθμιση της δέσμης του ύψους των φώτων, που είναι "κρυμμένο" αριστερά και πολύ κάτω στο ταμπλό. Η θέση όμως οδήγησης είναι άνετη και πανοραμική. To τιμόνι ρυθμίζεται μόνο σε ύψος. Από τα καθίσματα πάντως ούτε περιμέναμε, ούτε βρήκαμε σπουδαία άνεση. Στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Ambiance περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, 2 αερόσακοι, κεντρικό κλείδωμα, A/C, ράδιο CD με MP3 και χειριστήρια στο τιμόνι, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, φιμέ, μπάρες οροφής και ρεζέρβα.
Τη διαφορά κάνει ο περιστροφικός διακόπτης της τετρακίνησης.
Ικανοποιητική η λειτουργία του επιλογέα ταχυτήτων στο 6άρι κιβώτιο.
Πλήρης ο πίνακας οργάνων,
με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.