Διαβάστηκε από 62023αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:4/10/2010
¶νετο, αλλά και ικανό
Η μαλακή ανάρτηση εξασφαλίζει πολύ καλή άνεση, όχι όμως και απόλυτη ακρίβεια στην οδική συμπεριφορά. Αυτό όμως
δεν είναι και το ζητούμενο
από ένα SUV…
Πρώτη προτεραιότητα και του
Duster 4x4 είναι η άνεση μέσω της μαλακής ρύθμισης της ανάρτησής του. Έτσι, τόσο στην άσφαλτο, όσο και στο χώμα, οι ανωμαλίες φιλτράρονται με πολύ αποτελεσματικό τρόπο. Το αντίτιμο πληρώνεται με αυξημένες κλίσεις στις στροφές, κάποιες ανεπιθύμητες ταλαντώσεις υπό πίεση, αλλά χωρίς τίποτα από αυτά να προβληματίζει. Ειδικά με την τετρακίνηση στη θέση AUTO, το Duster σπάνια θα υποστρέψει. Επίσης με άφημα του γκαζιού στη στροφή, το πίσω μέρος του μετακινείται ελάχιστα. Το βαρύ -στους επιτόπιους ελιγμούς- τιμόνι δε διευκολύνει, ωστόσο έχει την απαραίτητη στιβαρότητα στην ευθεία.
H απόσταση των 210 χλστ. από το έδαφος είναι αρωγός εκτός δρόμου.
Ελαφρώνει όμως σε γρήγορες ταχύτητες στις στροφές. Σημείο κριτικής αποτελούν μόνο τα φρένα, που με ταμπούρα πίσω κρίνονται μέτρια σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα. Εκτός δρόμου το Duster είναι εξαιρετικά ικανό. Εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες από την τετρακίνηση, τα 210 χλστ. από το έδαφος και τους μικρούς προβόλους και τα όρια ουσιαστικά βάζουν τα ασφάλτινα ελαστικά.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον,
ψαλίδια βάσης και αντ. δοκός
Πίσω ανάρτηση
Πολλαπλών
συνδέσμων, αντιστρεπτική
Εμπρός φρένα
Αερ. δίσκοι 269 χλστ.
Πίσω φρένα
Tαμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
46,1
Υποβοήθηση τιμονιού
Yδραυλική
Στροφές τιμονιού
3,1
Διάσταση ελαστικών
215/65 R16
Ουσιαστικά, στα πολύ δύσκολα, το στοπ βάζουν τα ασφάλτινα ελαστικά.
Εκτός δρόμου το Duster 4x4 είναι εξαιρετικά ικανό, αλλά και άνετο.