Διαβάστηκε από 58314αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/11/2010
Στην Ελλάδα στα τέλη Νοεμβρίου
Μπαίνοντας στην τρίτη του γενιά, το Nissan Micra αφήνει στην άκρη τον αισθητικό εντυπωσιασμό του προκατόχου του και πλέον, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, δίνει έμφαση στην οικονομία και στην οικολογία. Αρχικά και σε ό,τι αφορά στη σχεδίαση, το αυτοκίνητο είναι περισσότερο «διακριτικό» και με λιγότερο έντονη παρουσία, ώστε να μπορέσει να γίνει άμεσα αποδεκτό από ένα μεγάλο εύρος αγοραστικού κοινού, 160 διαφορετικών αγορών παγκοσμίως.
Στο εσωτερικό του Micra η σχεδίαση είναι ευχάριστη και νεανική, ενώ η ποιότητα βρίσκεται σε καλά επίπεδα για την κατηγορία.
Αντίστοιχα, στο εσωτερικό του, η σχεδίαση είναι απλή σε σύλληψη, όμως οι πολλές καμπύλες και η διχρωμία των υλικών δημιουργούν μια ευχάριστη ατμόσφαιρα. Στους χώρους, το μεγαλύτερο κατά 20 χλστ. μεταξόνιο (2,45 μέτρα) ωφελεί ελαφρώς το χώρο στο πίσω κάθισμα, όπως και το πορτ-μπαγκάζ, που έχει φτάσει στα 265 λίτρα.
Το ενδιαφέρον στους κινητήρες Αυτό όμως που έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον είναι οι κινητήρες του νέου Micra. Ειδικότερα, από το Νοέμβριο το αυτοκίνητο θα διατεθεί με ένα 1.200άρη τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα, ονομαστικής απόδοσης 80 ίππων. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται κυρίως για την πολύ χαμηλή του κατανάλωση (5,0 λτ./100 χλμ.) και εκπομπές CO2 (115 γρ./χλμ.). Από την άνοιξη του 2011 ο κινητήρας αυτός θα συμπληρωθεί και από μια δεύτερη έκδοση άμεσου ψεκασμού και με κομπρέσσορα, η οποία θα αποδίδει 98 ίππους, όμως το κυριότερο χαρακτηριστικό της θα είναι οι χαμηλοί ρύποι-ρεκόρ (μόλις 95 γρ. CO2 ανά χλμ.).
Μεγαλώνει
την αγωνία της
αναμονής με…
… τους πολύ οικονομικούς του κινητήρες.