10 μελλοντικά υβριδικά & βενζινοκίνητα μοντέλα με χαμηλές εκπομπές CO2
Το μέλλον «πρασινίζει»
Διαβάστηκε από 45024αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/11/2010
Θέλετε αυτοκίνητο που να είναι φιλικό προς το περιβάλλον και να μην έχει τέλη κυκλοφορίας; Ψάξαμε, καταγράψαμε και σας παρουσιάζουμε τα νέα μοντέλα της επόμενης διετίας που θα λανσαριστούν στην Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα, με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ., δηλαδή αυτά που δεν θα "πληρώνουν" τέλη κυκλοφορίας με βάση τη νέα νομοθεσία.
Mέχρι πριν από ελάχιστα χρόνια, λίγοι γνώριζαν τη σημασία που θα αποκτήσει η αναγραφή των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα (CO2) στις τεχνικές προδιαγραφές κάθε νέου μοντέλου. Οι πιέσεις όμως της Ευρωπαϊκής Ένωσης προς τις αυτοκινητοβιομηχανίες για πιο "καθαρά" προϊόντα, καθώς και η εναρμόνιση στις περισσότερες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου της φορολογίας, η οποία πλέον πραγματοποιείται με βάση τις εκπομπές CO2, καθιστούν αυτό το νούμερο σημαντικό κριτήριο κατά τη διαδικασία επιλογής καινούριου αυτοκινήτου. Στη χώρα μας τα πράγματα τουλάχιστον για το 2011 είναι ξεκάθαρα (περίεργο ε;). O Νόμος λέει ότι τα αυτοκίνητα με εκπομπές CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ. που ταξινομούνται από 1/11/2010 και μετά δε θα πληρώνουν τέλη κυκλοφορίας, αφού είναι κατά τεκμήριο αποδεκτό ότι με τόσο χαμηλές εκπομπές ένα αυτοκίνητο είναι πραγματικά φιλικό προς το περιβάλλον.
Εμείς, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε βενζινοκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα που θα λανσαριστούν στην Ευρώπη και στην Ελλάδα περίπου μέχρι το 2012 με εκπομπές CO2 μέχρι 100 γρ./χλμ., προκειμένου να είστε προετοιμασμένοι γι αυτά τα νέα δεδομένα. Σημειώστε, ότι γενικά στην αγορά τα επόμενα χρόνια θα δούμε επίσης κάποια πολύ "καθαρά" πετρελαιοκίνητα υβριδικά, όπως π.χ. το νέο Peugeot 3008 Hybrid4 με εκπομπές CO2 μόλις 99 γρ./χλμ., τα οποία, όμως, ως γνωστόν, αφού φέρουν diesel κινητήρα, έχουν πολύ μικρό ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά. Επίσης, εταιρείες όπως η Mitsubishi με το i-MiEV και η Citroen με το C-Zero θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη άμεσα το λανσάρισμα -σε περιορισμένο αριθμό και σε μορφή εταιρικών στόλων- ηλεκτρικών αυτοκινήτων πόλης. Ακόμα όμως αυτά τα μοντέλα δεν παρουσιάζουν μεγάλο εμπορικό ενδιαφέρον για εμάς, αφού είναι μεν απολύτως οικολογικά, ωστόσο θα κοστίζουν πολύ ακριβά (πάνω από 30.000 ευρώ) και έχουν αρκετά μικρή αυτονομία (περίπου 100 χλμ.).
10 μελλοντικά υβριδικά & βενζινοκίνητα μοντέλα με χαμηλές εκπομπές CO2