Διαβάστηκε από 45024αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/11/2010
Με μοντέλα όπως το υβριδικό Cee´d η Kia δείχνει έντονη δραστηριότητα στην εξέλιξη οικολογικών τεχνολογιών.
Εκπομπές CO2 96 γρ./χλμ
Η Kia δε θα μπορούσε να λείπει από την "κούρσα" εξέλιξης υβριδικών μοντέλων και τα τελευταία χρόνια μας έχει παρουσιάσει σε πρωτότυπη μορφή διάφορα μοντέλα του είδους. Μεταξύ αυτών των πρωτοτύπων, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά παρουσιάζει το υβριδικό Cee´d του 2009, η τεχνολογία του οποίου αναμένεται να επηρεάσει όλα τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα της φίρμας στο άμεσο μέλλον.
Ο γνώριμος 1.600άρης βενζινοκινητήρας της Kia βρίσκεται κάτω από το καπό του Cee´d Hybrid, "παρέα" όμως με ένα ηλεκτρικό μοτέρ.
Συγκεκριμένα, το μικρομεσαίο μοντέλο χρησιμοποιεί για την κίνησή του ένα βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων και παράλληλα ένα ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 20 ίππων. Στη διάταξη αυτή συναντάμε και κιβώτιο ταχυτήτων συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT), ενώ το θερμικό μοτέρ συνεργάζεται και με σύστημα εξοικονόμησης ενέργειας, που απενεργοποιεί αυτόματα το μοτέρ, όταν το αυτοκίνητο ακινητοποιείται προσωρινά, ενώ το ενεργοποιεί αυτόματα όταν ο οδηγός πατήσει τον συμπλέκτη (ISG). 25% "καθαρό" από το Cee´d 1,6
Σύμφωνα με την Kia λοιπόν, το υβριδικό Cee´d προσφέρει κατά 25% μειωμένες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε σχέση με το μη υβριδικό Cee´d με τον βενζινοκινητήρα των 1,6 λίτρων. Συγκεκριμένα, έχει εκπομπές CO2 μόλις 96 γρ./χλμ. και τελική ταχύτητα 185 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από στάση στα 100 χλμ./ώρα πραγματοποιείται σε 11,8 δλ. Σημειώστε ότι στα "σκαριά" βρίσκεται και υβριδική έκδοση με diesel κινητήρα και ακόμη χαμηλότερες εκπομπές CO2 (94 γρ./χλμ.). Δεν έχει αποφασιστεί ακόμη πότε ακριβώς θα μπει στην παραγωγή, ωστόσο αυτό αναμένεται να γίνει πριν το 2012.
10 μελλοντικά υβριδικά & βενζινοκίνητα μοντέλα με χαμηλές εκπομπές CO2