Διαβάστηκε από 23885αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/11/2010
Είτε με υγραέριο (GPL) είτε με diesel για καύσιμο, η Alfa Romeo MiTo δείχνει ότι υπάρχουν τρόποι
να αποκτήσει κανείς σήμερα ένα καλοσχεδιασμένο και φινετσάτο μικρό αυτοκίνητο, που συνδυάζει
μειωμένο κόστος χρήσης, καλές επιδόσεις και φιλικό προς το περιβάλλον προφίλ.
Αφουγκραζόμενη το αυξημένο ενδιαφέρον της αγοράς για αυτοκίνητα με μειωμένο κόστος χρήσης, η ελληνική αντιπροσωπεία της Alfa Romeo αποφάσισε, από το τέλος του χρόνου, να προσφέρει μία επιπλέον έκδοση (εργοστασιακή) της MiTo που χρησιμοποιεί για καύσιμο, εκτός από βενζίνη, και υγραέριο (με κινητήρα 1,4 λίτρων τούρμπο 120 ίππων). Σε σχέση με την αποκλειστικά βενζινοκίνητη έκδοση του μικρού μοντέλου, ο συνδυασμός του υγραερίου επιτυγχάνει οικολογικό προφίλ (λιγότερες εκπομπές CO2), μικρότερο κόστος χρήσης -λόγω της τιμής του εν λόγω τύπου καυσίμου (από 0,65 έως 0,69 ευρώ/λίτρο)- αλλά και πολύ μεγαλύτερη αυτονομία του αυτοκινήτου. Παράλληλα η Alfa Romeo MiTo μπορεί να αποκτηθεί και με κινητήρα diesel 1,3 λίτρων-95 ίππων, το σημαντικότερο πλεονέκτημα του οποίου είναι η χαμηλή κατανάλωση (4,3 λτ./100 χλμ.).