Διαβάστηκε από 64295αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/11/2010
Στην παραγωγή το 2012
Την πιο σπορ, τόσο οδηγικά όσο και μηχανικά, έκδοση του Polo θα αναλάβει να κατασκευάσει το σπορ τμήμα της VW. Το Polo R θα εφοδιάζεται με νέο κινητήρα 210 ίππων και τετρακίνηση.
Μετά τα Volkswagen Scirocco R και Golf R, όπως όλα δείχνουν, το νεοσύστατο τμήμα βελτιώσεων της εταιρείας R GmBh θα ρίξει όλο το βάρος του σε μια αντίστοιχη έκδοση του μικρού Polo. Το Polo R λοιπόν, θα έρθει να τοποθετηθεί πάνω από το νέο Polo GTI και, αντίθετα με εκείνο, δεν θα αποτελεί μια γρήγορη έκδοση του δημοφιλούς μοντέλου, αλλά και μια πιο σπορ έκδοσή του. Όπως και στην περίπτωση της Audi με το S1, έτσι και το - βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα PQ24 του ομίλου - Polo R, θα τροποποιηθεί έτσι, ώστε να μπορεί να εφοδιαστεί με σύστημα τετρακίνησης τύπου Haldex στα πρότυπα της έκδοσης R του Golf (θυμίζουμε ότι το Scirocco είναι προσθιοκίνητο). Αισθητικά το Polo R θα εφαρμόσει όλα τα στοιχεία, που είδαμε και στα υπόλοιπα δύο μοντέλα του τμήματος, με τον προφυλακτήρα να διαθέτει μεγάλες εισαγωγές και φώτα ημέρας LED και διάφορες άλλες διακριτικές σπορ πινελιές, όπως διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα και φιμέ φωτιστικά κρύσταλλα πίσω. Συγκρατημένα σπορ θα είναι και η εικόνα στο εσωτερικό του, με τα μπάκετ καθίσματα και τα λογότυπα R να το διαφοροποιούν από την αμέσως μικρότερη έκδοση GTI. Ο κινητήρας, που θα αναλάβει την κίνηση της πιο καυτής έκδοσης του Polo, θα είναι, κατά πάσα πιθανότητα, ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με εφαρμογή της τεχνολογίας TSI, αλλά χωρητικότητας 1,6 λίτρων και απόδοση περί τους 210 ίππους. Αυτός ο κινητήρας, τέλος, θα συνδυάζεται και με το 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της εταιρείας, προσφέροντας ταχύτατες αλλαγές και ακόμα καλύτερες επιδόσεις.