ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/12/2010
Πρώτη επαφή
ΈRωS ανίκατε μάχαν
Τι εστί Revoknuckle;
Διαβάστηκε από 32892 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/12/2010
Οι μηχανικοί της Ford έφεραν τον βασιλικό πίρο πιο κοντά στην παράλληλη ευθεία του άξονα του τροχού, μειώνοντας δραματικά το φαινόμενο του torque steering.
Στα απλά γόνατα McPherson ο κατάλληλος συνδυασμός της κλίσης του βασιλικού πίρου μπορεί να αλλάξει όλες τις άλλες παραμέτρους (κάμπερ, κάστερ, σύγκλιση, offset). Ο βασιλικός πίρος έχει πλάγια κλίση, ώστε η νοητή προέκτασή του να τέμνει το επίπεδο του εδάφους κοντά στο κέντρο της επιφάνειας επαφής του ελαστικού με το δρόμο. Όσο πιο μεγάλη είναι η παράλληλη απόσταση του νοητού άξονα του βασιλικού πίρου, ως προς αυτόν που διέρχεται από το κέντρο του τροχού, τόσο πιο έντονο είναι το φαινόμενο του torque steering, δηλαδή το τιμόνι να αντιδρά και να "τραβά" δεξιά και αριστερά κατά την απότομη επιτάχυνση. Οι μηχανικοί της Ford, με τα περίφημα revoknuckles κατασκεύασαν μία συναρμογή που, αν τη δεις από εμπρός, σχηματίζει το σχήμα του γράμματος "C" και μέσα από µια µικρή τροποποίηση στη στήριξη των αναρτήσεων, εξώθησαν τους τροχούς να παραµένουν περισσότερο κάθετοι ως προς έδαφος. Έτσι μείωσαν σημαντικά το offset του βασιλικού πίρου. Συγκεκριμένα, έφεραν τον βασιλικό πίρο πιο κοντά στην παράλληλη ευθεία του άξονα του τροχού, μειώνοντας δραματικά το φαινόμενο του torque steering. Ανάλογο σύστημα έχουν εξελίξει και οι τεχνικοί της Renault για τα Clios RS και Megane RS.-

 
 Ford Focus RS500
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό
Κινητήρας
Τι εστί Revoknuckle;
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά