Διαβάστηκε από 38135αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/1/2011
Όπως όλοι οι 3κύλινδροι 1,0 λτ. κινητήρες του ανανεωμένου smart, έτσι και αυτός των 71 ίππων, έχει δεχθεί κάποιες τροποποιήσεις στο σύστημα εξαγωγής αλλά και στην ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του, με αποτέλεσμα να καταναλώνει 0,1 λτ./100 χλμ. λιγότερο αλλά και να εκπέμπει μόλις 97 γρ./χλμ διοξείδιο του άνθρακα. Έτσι, εκτός από την φιλικότητά του προς το περιβάλλον, αυτό συμβάλει θετικά και στην τσέπη του ιδιοκτήτη του μίνι μοντέλου, αφού με τα νέα μέτρα που ισχύουν στη χώρα μας δεν απαιτείται η καταβολή τελών κυκλοφορίας σε αυτοκίνητα που εκπέμπουν CO2 κάτω από 100 γρ./χλμ. Αυτό το όφελος ισχύει και για αυτούς που θα επιλέξουν το smart fortwo με τον αρχικό κινητήρα των 61 ίππων.
Το μηχανικό σύνολο των 71 ίππων, σε συνδυασμό με το 5τάχυτο αυτοματοποιημένο κιβώτιο με σειριακή λειτουργία, προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο ελαφρύ αμάξωμα, που ικανοποιούν τόσο εντός όσο και εκτός πόλης. Ο θόρυβος που εισέρχεται στην καμπίνα είναι αισθητός, χωρίς όμως να ενοχλεί τους δύο επιβάτες.
Η λειτουργία του συστήματος start&stop είναι ομαλή και άμεση όταν απενεργοποιείται / ενεργοποιείται ο κινητήρας, όμως το κιβώτιο παρουσιάζει κάποια υστέρηση κατά την αλλαγή ταχύτητας που, ίσως τον πρώτο καιρό εξοικείωσης με το αυτοκίνητο, να ενοχλήσει τον οδηγό.