ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/1/2011
TEST
Προστιθέμενη αξία
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 66425 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:27/1/2011
Έμφαση στην άνεση από τη μαλακή ανάρτηση
Με το καινούργιο C4, η Citroen προσφέρει καλύτερη ποιότητα, άνεση, χώρους και επίπεδα ασφάλειας, σε παραπλήσιες τιμές συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο, κάνοντάς το περισσότερο ανταγωνιστικό και σύμφωνο με τον οικογενειακό, κυρίως, προσανατολισμό του.
Η ανάρτηση του C4 με τη μαλακή ρύθμιση ξεχωρίζει κυρίως για την πολύ καλή άνεση που προσφέρει.
Η Citroen, όπως είναι γνωστό, έχει γίνει συνώνυμη της άνεσης και της σταθερότητας στο δρόμο, παράδοση την οποία ακολουθεί πιστά και στο νέο C4. Αυτό ωστόσο, βασιζόμενο στο δάπεδο του προγενέστερου μοντέλου με τις απαραίτητες τροποποιήσεις, δεν έχει εκσυγχρονιστεί ως προς την δομή των αναρτήσεων κάνοντας χρήση γονάτων ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτου άξονα πίσω. Γεγονός που δεν είναι απαραίτητα αρνητικό αλλά ούτε και ανταγωνιστικό (συγκριτικά με τους πολλαπλούς συνδέσμους), αφού με την κατάλληλη ρύθμιση, επιτυγχάνει μία σωστή ισορροπία άνεσης και οδικής συμπεριφοράς, όπως αρμόζει σε ένα μικρομεσαίο χάτσμπακ που απευθύνεται σε οικογενειακό κυρίως κοινό.
Με το καινούργιο C4, η Citroen προσφέρει καλύτερη ποιότητα, άνεση, χώρους και επίπεδα ασφάλειας, σε παραπλήσιες τιμές συγκριτικά με το προγενέστερο μοντέλο, κάνοντάς το περισσότερο ανταγωνιστικό και σύμφωνο με τον οικογενειακό, κυρίως, προσανατολισμό του.
Στις στροφές το ESP διακόπτει άμεσα τις υποστροφικές τάσεις, ενώ οδηγικά δε διακρίνεται για κάποιο fun to drive στοιχείο.
Έτσι, η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησής του είναι ιδανική για τους "βομβαρδισμένους" δρόμους, γιατί απορροφά την πλειοψηφία των λακκουβών και μπαλωμάτων του οδοστρώματος δίχως να ενοχλούνται οι επιβάτες, οι οποίοι απολαμβάνουν τις μετακινήσεις τους στα αναπαυτικά καθίσματα. Στη μοναδική περίπτωση που ακούσαμε την ανάρτηση να "χτυπάει" ήταν, όταν διαπερνούσε ανωμαλίες πάνω σε στροφή υπό πίεση. Παράλληλα, στις στροφές οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές αλλά όχι υπερβολικές και οι τάσεις υποστροφής περιορίζονται δραστικά από το ESP (τίθεται εκτός λειτουργίας μόνο σε ταχύτητες κάτω των 52 χλμ./ώρα), όπως και η υπερστροφή, η οποία θα εκδηλωθεί ομαλά και προοδευτικά με απότομο άφημα του γκαζιού στην στροφή. Κινούμενο στις ευθείες, το καινούργιο C4 παραμένει σίγουρο και ασφαλές ανεξαρτήτως ταχύτητας. Το τιμόνι χωρίς να ξεχωρίζει για τη σχετικά ελαφριά του αίσθηση και ακρίβεια δεν προβληματίζει, ενώ πολύ καλά σε αποτελεσματικότητα είναι τα φρένα.
Αναρτήσεις - φρένα - τιμόνι - ελαστικά
Εμπρός  ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον με ψαλίδια βάσης και αντ. δοκό
Πίσω ανάρτησηΗμιάκαμπτος άξονας, αντ. δοκός
Εμπρός φρέναΑερ. δίσκοι
Πίσω φρέναΔίσκοι
100-0 χλμ./ώρα (μ.)38,6
Υποβοήθηση τιμονιούΗλεκτρική
Στροφές τιμονιού2,8
Διάσταση ελαστικών*205/55 R16
*αυτοκινήτου δοκιμής

 
 Νέο Citroen C4 1,6 VTi 120 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Από 17.200 ευρώ με 3 κινητήρες βενζίνης
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία