Διαβάστηκε από 25578αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/2/2011
Το Verso-S θα διατίθεται με ένα σύνολο βενζίνης (φωτό) στα 1,33 λίτρα και ένα πετρελαίου στα 1,4 λίτρα
Το Verso-S εξοπλίζεται με τον βενζινοκινητήρα 1,33 λίτρων Dual VVT-i τεχνολογίας OptimalDrive, ο οποίος θα αποδίδει 99 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και 125 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο Mutlidrive S. Οι επιδόσεις του μοντέλου είναι τα 13,3 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. (13,7 δλ. το αυτόματο), τα 170 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας (165 χ.α.ω. το αυτόματο), ενώ η κατανάλωση ανέρχεται στα 5,5/5,4/5,2 λίτρα/100 χιλιόμετρα για τη χειροκίνητη έκδοση, την έκδοση με start&stop, και την αυτόματη έκδοση αντίστοιχα. Οι εκπομπές ρύπων CO2 ανέρχονται στα: 127/125/120 γρ./χιλιόμετρο για τις ίδιες εκδόσεις.
Ο πετρελαιοκινητήρας των 1,4 λίτρων (D-4D) αποδίδει 90 ίππους στις 3.800 σ.α.λ. και 205 Nm ροπής στις 1.800 σ.α.λ. Οι επιδόσεις του μοντέλου είναι τα 12,1 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. (13 δλ. το αυτόματο), τα 175 χ.α.ω. τελικής ταχύτητας, ενώ η κατανάλωση ανέρχεται στα 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα (4,4 λίτρα το αυτόματο). Οι εκπομπές ρύπων CO2 ανέρχονται στα 113 γρ./χιλιόμετρο (115 γρ. το αυτόματο).
Ο βενζινοκινητήρας των 1,3 λίτρων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο CVT (ή έκδοση που οδηγήσαμε), είναι γραμμικός με καλή απόκριση στο πεντάλ αλλά θορυβώδης στο υψηλό φάσμα των στροφών. Το κιβώτιο διαθέτει και paddles στο τιμόνι για χειροκίνητη λειτουργία, ενώ προσφέρει δύο διαβαθμίσεις (Εco & Sport) ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης που επιλέξει ο οδηγός.